Στα μέσα του 2022 ο Βενιαμίν της Jeep.

Με την συγχώνευση των PSA Group και Fiat Chrysler Automobiles να έχει εγκριθεί και την Stellantis να έχει δημιουργηθεί, οι ρυθμοί αρχίζουν να αυξάνονται. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για την Jeep που σκοπεύει να εμπλουτίσει την γκάμα της αλλά και να εκμεταλλευτεί τις διαθέσιμες συνέργιες με ένα νέο, μικρό SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από το Renegade όταν ξεκινήσει η παραγωγή του τον Ιούλιο του 2022 στην Πολωνία.

Ενώ όμως το Renegade βασίζεται στην “Small Wide 4×4” αρχιτεκτονική της FCA, το νέο μοντέλο θα κάνει χρήση μηχανικών μερών που έχει εξελίξει η… πρώην PSA. Πιο συγκεκριμένα, θα χτιστεί πάνω στην “Compact Modular Platform” (CMP) και θα κινείται χάρη σε κινητήρες που έχουμε ήδη γνωρίσει σε πρόσφατα Peugeot και Citroen. Επειδή όμως δεν νοείται Jeep χωρίς σύστημα τετρακίνησης, λέγεται ότι οι εμπρός τροχοί θα παίρνουν κίνηση από την μηχανή εσωτερικής καύσης ενώ οι πίσω, από έναν εξηλεκτρισμένο πίσω άξονα. Παρόμοιο setup έχει χρησιμοποιηθεί σε κάποια μοντέλα της Peugeot και της DS, οπότε μιλάμε για μία δοκιμασμένη, αξιόπιστη λύση η οποία μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νέου μοντέλου.

Αργότερα, αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για την οποία είναι πάρα πολύ νωρίς για να έχουμε την παραμικρή πληροφορία. Αυτό που έχει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, είναι το γεγονός ότι μία εκδοχή του μικρού Jeep θα λανσάρουν στην αγορά τόσο η Alfa Romeo, τον Ιανουάριο του 2023 αν οι φήμες έχουν βάση, ως κάτι μικρότερο από την επερχόμενη Tonale, όσο και η Fiat τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Η τριπλέτα των μοντέλων θα κατασκευάζεται στην Πολωνία και η ελπίδα είναι να παρέχει τον πολυπόθητο όγκο παραγωγής που θα επιτρέψει την δημιουργία νέων οικονομιών κλίμακας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.