BMW: H “CSL” επιστρέφει και μάλιστα νωρίτερα απ’ ότι περιμέναμε.

Αν είσαι σαν εμένα και δυσκολεύεσαι να συνειδητοποιήσεις ότι έχουμε φτάσει στο 2021, τότε ενδεχομένως να μην έχει περάσει από το μυαλό σου η σκέψη ότι η τελευταία CSL, που τυγχάνει να θεωρείται από αρκετούς ως η καλύτερη M3 που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά, πραγματοποίησε το ντεμπούτο της το 2004. Εκείνη η “Coupe Sport Leichtbau” έγραψε την δική της ιστορία αλλά το όνομα θα επιστρέψει με την τρέχουσα γενιά και απ’ ότι φαίνεται, θα το κάνει αρκετά νωρίτερα του αναμενόμενου.

Σύμφωνα με κάποιον που ισχυρίζεται πως έχει γνώση επί του θέματος, η M4 CSL θα λανσαριστεί στις αρχές του 2022 με την παραγωγή της να ξεκινά τον Ιούλιο του ίδιου έτους “για πολύ περιορισμένο αριθμό” αυτοκινήτων. Δεν διευκρινίζεται πόσα ακριβώς θα είναι, αλλά η λογική και το παρελθόν της CSL λένε πως δεν είναι απίθανο να διατεθούν λιγότερα από 1.000 αυτοκίνητα. Όσο γι’ αυτά που θα κάνουν τη νέα M4 CSL να ξεχωρίζει από την βασική έκδοση, αρκεί να ρίξουμε μία ματιά στην αντίστοιχη E46 που όταν παρουσιάστηκε, ήταν κατά 110 κιλά ελαφρύτερη, διέθετε μεγαλύτερους τροχούς, νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ελαφρώς αναβαθμισμένη αεροδυναμική και λίγο περισσότερη ισχύ από τον ατμοσφαιρικό, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα.

Νομίζω μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια ότι ανάλογες θα είναι οι αλλαγές και στην M4 κατά την μεταμόρφωση της σε CSL. Οι αριθμοί μπορεί να διαφέρουν… σημαντικά καθώς η M4 είναι περί τα 300 κιλά βαρύτερη από την E46 M3 CSL και κατά 150 ίππους ισχυρότερη αλλά χάρη στις προόδους της τεχνολογίας, καταφέρνει να είναι σημαντικά ταχύτερη. Το θέμα είναι αν η νέα M4 CSL θα καταφέρει να αναπαράγει την αίσθηση του προγόνου της…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.