Θέλεις τον κινητήρα του Honda Civic Type R; Μπορείς να τον έχεις!

Στις Η.Π.Α. δεν είναι περίεργο, ούτε σπάνιο για τους κατασκευαστές να προσφέρουν κάποιους κινητήρες τους ως “crate engines”. Είναι η κουλτούρα των αμερικανών τέτοια που οι εφαρμογές για έναν εργοστασιακό κινητήρα χωρίς το… υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι πολυάριθμες και οι εταιρίες γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη αγορά είναι προσοδοφόρα. Συνήθως, επειδή μιλάμε για τις Η.Π.Α. οι κινητήρες αυτοί είναι V8 και προορίζονται για κλασικά muscle cars (όχι αποκλειστικά βεβαίως) αλλά η Honda έχει μία διαφορετική πρόταση καθώς λανσάρει σε περιορισμένους αριθμούς, τον κινητήρα του Civic Type R ως crate engine.

Ο κινητήρας έχει κωδικό K20C1, χωρητικότητα 1.996 κ.εκ. με διάμετρο 86 χιλιοστών και διαδρομή 85,9 χιλιοστών, συμπίεση της τάξης του 9,8:1, εξοπλίζεται με ένα turbo και φυσικά, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου και ανάλογα με την διαμόρφωση, προσφέρει είτε 310 ίππους, είτε 321 με τον κόφτη να βρίσκεται ψηλά, στις 7.000 σ.α.λ. Σε αντίθεση με το παρελθόν, ο κινητήρας δεν απευθύνεται μονάχα σε μέλη του Honda Racing Line αλλά σε οποιονδήποτε θέλει να τον χρησιμοποιήσει “για αγωνιστικές και off-highway εφαρμογές” αρκεί να είναι αρκετά γρήγορος καθώς η ιαπωνική εταιρία θα λανσάρει στην αγορά μόνο 93 κινητήρες. Ο κάθε ένας έρχεται με το block και την κυλινδροκεφαλή φυσικά, το turbo, τον εναλλάκτη και την μίζα και κοστίζει μόλις $6.790 ενώ για 2.210 δολάρια επιπλέον, ο πελάτης αποκτά την ECU, την πλήρη καλωδίωση και του πεντάλ του γκαζιού ως το λεγόμενο “Controls Package”. Οι πωλήσεις ξεκινούν στις Η.Π.Α. (αποκλειστικά δυστυχώς) την 1η του ερχόμενου Μαΐου και είμαστε σίγουροι ότι το… sold-out θα είναι θέμα ημερών, αν όχι ωρών.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.