Τα Ford S-Max και Galaxy ασπάζονται τον εξηλεκτρισμό.

Με ένα σμπάρο, δύο τριγόνια για την Ford που με μία γρήγορη κίνηση ανανεώνει και εκσυγχρονίζει τα δύο MPV της που είναι διαθέσιμα πλέον και σε υβριδική έκδοση που προσφέρει τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού χωρίς να θυσιάζεται στο παραμικρό η ευρυχωρία και η πρακτικότητα τους. Τόσο το S-Max Hybrid όσο και το μεγαλύτερο, Galaxy Hybrid εξοπλίζονται με έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 1,1 kWh, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων κατά 10% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο EcoBlue πετρελαιοκινητήρα.

Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρία, η μπαταρία είναι υδρόψυκτη γεγονός που επιτρέπει την βέλτιστη χωροταξία ώστε να μην θυσιαστούν οι διαθέσιμοι χώροι ενώ για τον ίδιο λόγο έχει σχεδιαστεί εκ του μηδενός μία νέα, διπλή εξάτμιση που “παρακάμπτει” την μπαταρία. Έτσι, το S-Max Hybrid μπορεί να χωρέσει φορτίο που αγγίζει σε πλάτος και ύψος το 1 μέτρο ανάμεσα στους πίσω θόλους και προσφέρει έως και 285 λίτρα αποθηκευτικού χώρου ακόμα και με τις 7 θέσεις. Για την φόρτιση της μπαταρία φροντίζει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση ενώ ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται το κινητήριο σύνολο επιτρέπει την κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια αποκλειστικά για μικρά χρονικά διαστήματα. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα παράγει 190 ίππους και επιταχύνει το S-Max Hybrid στα 100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 6,4 λίτρα και οι εκπομπές ρύπων τα 146-147 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Η μετάβαση από την κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, μόνο με τον βενζινοκινητήρα ή υβριδικά επιτυγχάνεται αδιάλειπτα  χάρη στο νέο design του ελεγκτή του κινητήρα-γεννήτρια.

Αμφότερα τα δύο μοντέλα εμπλουτίζουν τις οθόνες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με νέες, ειδικές για την υβριδική πλέον φύση τους με την Ford να μην σημειώνει περισσότερες ή πιο σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση. Πριν κλείσουμε, να σημειώσουμε ότι τα υβριδικά MPVs θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Ford στην Ισπανία και πως οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζονται για την ερχόμενη άνοιξη.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.