Και η Citroen δικαιούται μία ναυαρχίδα.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να κατασκευάσεις ένα μοντέλο που θα λειτουργήσει ως φορέας τεχνολογίας, επίδειξη δυνατοτήτων και “κράχτης” που θα προσελκύσει τον κόσμο στην μάρκα. Μπορείς να λανσάρεις ένα μεγάλο SUV που είναι της μόδας ή ένα sedan που ακόμα παραμένει η πιο… συντηρητική επιλογή όμως η Citroen μας έχει συνηθίσει σε πιο “avant-garde” επιλογές και το μοντέλο που θα παρουσιάσει κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον ως πνευματικό διάδοχο των C5/C6 θα αρνείται να ενταχθεί ξεκάθαρα σε μία κατηγορία.

Οι ψηφιακές απεικονίσεις μπορεί να ανταποκρίνονται σε κάποια πραγματικότητα, μπορεί και όχι αλλά σε κάθε περίπτωση, η ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρίας που συχνά επιλέγει να κινηθεί σε πιο εκκεντρικές επιλογές όχι μόνο για τα κορυφαία μοντέλα της αλλά και για πιο mainstream προτάσεις όπως το νέο C4, θα ξεχωρίζει από το πλήθος. Όπως αποκάλυψε πριν από καιρό η Citroen, το νέο μοντέλο θα αντλεί επιρροές από το Cxperience concept του 2016 και θα τις συνδυάζει με στοιχεία από την τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της όπως τα διπλά φωτιστικά σώματα εμπρός και τα χαρακτηριστικά φανάρια πίσω. Μέχρι την μέση δε, αναμένεται να υιοθετεί στοιχεία sedan με τις επιρροές από τα SUVs και τα crossovers να γίνονται περισσότερο εμφανείς προς τα πίσω αλλά και με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το μεγάλο Citroen θα στοχεύει σε μοντέλα όπως το Audi A6 Allroad ή το Volvo V90 Cross Country καθώς το γαλλικό μοντέλο θα εστιάζει περισσότερο στην κίνηση στην άσφαλτο, την βέλτιστη ποιότητα κύλισης και την εκλεπτυσμένη άνεση που παραδοσιακά αποτελεί χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της. Περισσότερα θα μάθουμε σύντομα καθώς αν αληθεύουν οι ψίθυροι που ακούγονται στο διαδίκτυο δεν αποκλείεται να δούμε κάτι πιο… χειροπιαστό μέσα στους επόμενους μήνες.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.