Η Tesla φρεσκάρει και αναβαθμίζει το Model S.

Η ιστορία θα γράψει ότι με το Model S η Tesla κατάφερε να ξεκινήσει μία επανάσταση στην βιομηχανία αυτοκινήτου. Έπρεπε να συμβούν κι άλλα πριν οι “παραδοσιακοί” κατασκευαστές ακολουθήσουν την αμερικανική εταιρία στο μονοπάτι της αλλά το Model S ήταν αυτό που έβαλε την Tesla στον χάρτη και αυτό που έφερε την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης στις μάζες. Έχουν περάσει χρόνια από το 2012 όταν και παρουσιάστηκε όμως και ενώ η Tesla φρόντιζε να κρατάει φρέσκο το Model S με μικρές ανανεώσεις, το ηλεκτρικό sedan άρχισε να δείχνει τα χρόνια του.

Ένα διαφορετικό Model S θα λανσαριστεί σύντομα στην αγορά, με την παραγωγή του να ξεκινά εντός μερικών εβδομάδων και τώρα, έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες και φωτογραφίες. Ξεκινάμε από το εσωτερικό καθώς εκεί εντοπίζονται οι πιο σημαντικές αλλαγές, με το Model S (και το Model X), να υιοθετούν την λύση της οριζόντιας οθόνης 17 ιντσών όπως τα νεότερα Model 3 και Model Y. Η εταιρία αναφέρει πως η ανάλυση της οθόνης είναι πολύ καλύτερη σε σύγκριση με την προηγούμενη οθόνη, τα χρώματα πιο έντονα και η απόκριση της στις εντολές, βελτιωμένη. Σε αντίθεση με τα νεότερα μοντέλα της Tesla, τα Model S και X θα διατηρήσουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων στην οθόνη 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο… “αεροπορικού τύπου” πηδάλιο που απαλλαγμένο από διακόπτες στην κολόνα του και χάρη στο νέο design, φροντίζει να εστιάσει την προσοχή του οδηγού στην οδήγηση. Κατά τα άλλα, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο ταμπλό και στα πίσω καθίσματα αλλά ας προχωρήσουμε στο εξωτερικό.

Εκεί, βλέπουμε ότι ενώ το ανανεωμένο Model S παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, οι σχεδιαστές προχώρησαν σε μικρές τροποποιήσεις για να φρεσκάρουν λίγο την εμφάνιση. Για παράδειγμα, το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα είναι διαφορετικό, υπάρχουν νέες ζάντες ελαφρού κράματος (που ντύνονται με ελαστικά επιδόσεων) και μία γενικότερη, σπορ αίσθηση με διάφορες λεπτομέρειες σε ολόκληρο το αμάξωμα. Άξιο αναφοράς και το γεγονός ότι το Model S εξακολουθεί να είναι το αυτοκίνητο με τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας στον κόσμο με Cd της τάξης του 0.208.

Τέλος, τα μηχανικά. Η Tesla ανακοίνωσε πως το βασικό μοντέλο ονομάζεται “Long Range” και πως πάνω από αυτό, υπάρχει προς το παρόν μόνο το Plaid. Το Long Range λοιπόν, εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής μέγιστης ιπποδύναμης 670 ίππων και μία μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομία 663 χιλιομέτρων περίπου. Τα 96 km/h (60 μίλια ανά ώρα) έρχονται σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h, επιδόσεις που ακούγονται τρομερές μέχρι να διαβάσεις τι μπορεί να κάνει το Plaid. Αυτό, χάρη στα 1.020 άλογα που μπορούν να παράγουν οι 3 ηλεκτροκινητήρες του, επιταχύνει στα 96 km/h σε 1,99 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει τα 322 km/h (εξοπλισμένο με τον κατάλληλο συνδυασμό ζαντών/ελαστικών, που θα γίνει διαθέσιμος το ερχόμενο φθινόπωρο) ενώ η αυτονομία του είναι κάπως χαμηλότερη, αφού μπορεί να διανύσει 627 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις. Για όποιον δεν είναι αρκετά αυτά τα νούμερα, θα ακολουθήσει στο μέλλον η “Plaid+” έκδοση με εμβέλεια-ρεκόρ που θα αγγίζει τα 837 χιλιόμετρα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.