Toyota. Aκόμη μία πρωτιά στη χώρα μας

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή για το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων. Αναλυτικότερα, η Toyota αναδείχθηκε στη κρυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,5% της αγοράς. Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του μαζί μας.  Συνολικά το 2020 η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σημείωσε μείωση κατά 28% σε σύγκριση με το 2019. Αντίστοιχα οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 87.875 το 2020, ενώ το 2019 είχαν ταξινομηθεί 122.081 αυτοκίνητα.

Παρ’ όλες τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%, διατηρώντας έτσι για ακόμα μια φορά την ηγετική θέση στο χώρο, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota, έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες! Έχοντας σαν όπλα της, την ισχυρή πελατοκεντρική της φιλοσοφία, τα αξιόπιστα προϊόντα, την κορυφαία τεχνολογία και το αδιαπραγμάτευτα ισχυρότατο value for money, ξεχώρισε από τις υπόλοιπες μάρκες και κέρδισε για άλλη μία χρονιά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ως η κορυφαία επιλογή στην επιλογή αυτοκινήτου.  Πιο συγκεκριμένα, παρακάτω αναφέρονται τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους:

Το Aygo με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,8% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)

Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5% στην κατηγορια Β (1η θέση σε πωλήσεις)

Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις)

Επιπρόσθετα, το νέο μοντέλο της μάρκας, C-HR, συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη. 

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.