Η GR Corolla “παίζει” ακόμα και γλυτώνει τον εξηλεκτρισμό!

Το σίριαλ με ονομασία “GR Corolla” μετρά ήδη αρκετά επεισόδια και απ’ ότι φαίνεται θα μετρήσει αρκετά ακόμα καθώς το μοντέλο μπορεί να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα (έστω και δια της πλαγίας οδού) από την ιαπωνική εταιρία, αλλά δεν πρόκειται να λανσαριστεί σύντομα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε άπλετο χρόνο μπροστά μας για φήμες, πληροφορίες και teasers αλλά τουλάχιστον, μπορούμε να μπούμε στον συγκεκριμένο χορό γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι λίγα πράγματα μπορούν να αλλάξουν το γεγονός ότι η Toyota θέλει να λανσάρει μία “καυτή” έκδοση της Corolla.

Το θέμα είναι πόσο ψηλά θέλει να στοχεύσει με αυτήν ή αν προτιμάς, πού θέλει να στοχεύσει με αυτήν; Ο ένας στόχος είναι μοντέλα όπως το Volkswagen Golf R ενώ η άλλος, παίρνει τη μορφή του Ford Focus ST, του Hyundai i30 N κ.ά. Καταλαβαίνεις λοιπόν το δίλημμα της Toyota. Θέλει την GR Corolla να είναι ένα τετρακίνητο θηριάκι ή την θέλει μπροστιοκίνητη; Ωστόσο το δίλημμα είναι βαθύτερο καθώς επεκτείνεται και στην τιμή που θέλει να λανσάρει το μοντέλο της. Γιατί αν το GR Yaris κυκλοφορεί στα €33.200 στη Γερμανία (στα €42.670 στην χώρα μας γιατί εμείς είμαστε από άλλου παπά ευαγγέλιο), μία μπροστιοκίνητη εκδοχή της GR Corolla μπορεί οριακά να κοντράρει το Golf GTI που ξεκινά από τα €36.555 και μάλλον κοιτάει στα μάτια το GTI Clubsport των €41.265. Αν από την άλλη αποφασιστεί στην Toyota ότι θέλουν οπωσδήποτε την τετρακίνηση, τότε μπαίνει στο στόχαστρο το Golf R των σχεδόν €50.000!

Σε αυτή την περίπτωση όμως, η ιαπωνική φίρμα μπορεί να εκμεταλλευτεί την δουλειά που έκανε κατά την εξέλιξη του GR Yaris δημιουργώντας ένα ειδικό πλαίσιο και έναν πολύ ειδικό κινητήρα και γιατί όχι, να δημιουργήσει επωφελείς συνέργειες. Φαντάσου μία τετρακίνητη Corolla με “πισωκίνητη” κατανομή, προαιρετικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και τον 1600άρη να προσφέρει απλόχερα 260 ή, γιατί όχι, ακόμη περισσότερα άλογα! Αν όμως επιλεγεί ο δρόμος της μπροστιοκίνησης, ο “τροφοδοτούμενος” πίσω άξονας μας αποχαιρετά και ρυθμίζονται ανάλογα τόσο το πλαίσιο όσο και η ανάρτηση της υπάρχουσας Corolla. Δεν θα είναι εξίσου γρήγορη, αλλά θα είναι φθηνότερη και λιγότερο πολύπλοκη. Αυτό που δεν θα είναι σε καμία περίπτωση πάντως, είναι υβριδική. Η Toyota πουλά ήδη αρκετά υβριδικά αυτοκίνητα ώστε να μην έχει πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων του στόλου της, οπότε γίνεται η δεύτερη εταιρία μετά την Honda που δεν επιλέγει την λύση του εξηλεκτρισμού για την καυτή έκδοση του μεσαίου hatchback της.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.