Με δίλιτρο turbo κινητήρα και 8-τάχυτο DCT το καυτό Hyundai Kona N.

Όσο πλησιάζουμε στην επίσημη παρουσίαση του Hyundai Kona N, τόσο η κορεατική φίρμα ανοίγει με βασανιστικά αργό ρυθμό τα χαρτιά της. Αυτή τη φορά όμως, έχουμε την πλέον σημαντική πληροφορία καθώς η Hyundai επιβεβαίωσε ότι το “καυτό SUV”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, θα εξοπλίζεται με έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα και ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Δεν είναι πολλά, αλλά τουλάχιστον μας δίνει επιπλέον τροφή για συζήτηση καθώς ο εν λόγω δίλιτρος, δεν μπορεί παρά να είναι το ίδιο μηχανικό σύνολο που βρίσκουμε και στο i30 N που σημαίνει ότι το Kona N θα προσφέρει είτε 250 ίππους και περί τα 350 Nm ροπής στην βασική του έκδοση, είτε 280 ίππους και γύρω στα 390 Nm με το Performance Package – εκτός κι αν η εταιρία έχει κάποιον άσσο κρυμμένο στο μανίκι της.

Δύο μεγάλα ερωτηματικά έχουν απομείνει. Αμφότερα αφορούν στην μετάδοση, με το πρώτο να έχει να κάνει με το αν το 8-τάχυτο DCT θα αποτελεί μέρος του standard εξοπλισμού ή αν θα είναι προαιρετικό ως εναλλακτική για ένα παραδοσιακό, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και το δεύτερο, αν η ισχύς του δίλιτρου κινητήρα θα περνά στον δρόμο από τους τροχού του εμπρός άξονα ή αν θα δούμε να χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Hyundai N ένα σύστημα τετρακίνησης. Τα υπόλοιπα, τα θεωρούμε δεδομένα.

Είναι δεδομένο ότι το Kona N θα διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, αλλαγές στην ανάρτηση, το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, νέο και πιο επιθετικό bodykit και σπορ πινελιές στο εσωτερικό. Όπως δεδομένο είναι, αφού το επιβεβαίωσε η ίδια η Hyundai ότι θα προσφέρει λειτουργία Launch Control και την ηχητική συνοδεία που εξασφαλίζουν οι δύο μεγάλες απολήξεις στο πίσω μέρος. Περισσότερα, όπως και όταν αποφασίσει η Hyundai να μοιραστεί μαζί μας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.