Η Mercedes αποκαλύπτει την “MBUX Hyperscreen” της EQS.

Μία νέα εποχή ανατέλλει στην Mercedes-Benz, ή για να είμαστε πιο ακριβείς θα ανατείλει με την παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, EQS, που θα εξοπλίζεται με το εντυπωσιακό κομμάτι τεχνολογίας και σχεδιασμού που ονομάζεται MBUX Hyperscreen. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ενιαίο κομμάτι που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό, και φιλοξενεί 3 διαφορετικές μεγάλες οθόνες – μία για τον πίνακα οργάνων μπροστά στον οδηγό, μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και μία για τον συνοδηγό, με τις δύο τελευταίες να είναι OLED τεχνολογίας και να προσφέρουν απτική ανάδραση.

Η MBUX Hyperscreen θα έλεγε κανείς ότι αποτελεί το ταμπλό της EQS και σύμφωνα με την εταιρία, το πλαστικό από το οποίο κατασκευάζεται έχει υποστεί μία συγκεκριμένη επεξεργασία για να μειώνονται οι αντανακλάσεις, να διευκολύνεται ο καθαρισμός του και να προσφέρει την αίσθηση υψηλής ποιότητας ενώ ο ειδικά σχεδιασμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός θα το κάνει να μοιάζει σαν να αιωρείται στο εσωτερικό του υπερπολυτελούς, ηλεκτρικού sedan.

Το λειτουργικό σύστημα από την άλλη, είναι μία εξέλιξη του ήδη τεχνολογικά προηγμένου συστήματος που βρίσκουμε στην τελευταία S-Class που χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να μαθαίνει τις προτιμήσεις του χειριστή και να προβάλει σχετικές πληροφορίες όταν χρειάζεται. Εντυπωσιακό ακούγεται και το “zero-layer” σύστημα που κάνει την αναζήτηση μέσα στον λαβύρινθο των υπομενού περιττή και την χρήση του infotainment “πρωτοφανώς εύκολη”. Τα δεδομένα που έχει συλλέξει η γερμανική μάρκα δείχνουν ότι μονάχα το σύστημα πλοήγησης και οι λειτουργίες ραδιοφώνου, μέσων και τηλεφώνου είναι αυτές που χρησιμοποιούνται συχνότερα, οπότε διατηρούνται στην κεντρική οθόνη με 20 επιπλέον λειτουργίες να προσφέρονται με την βοήθεια του συστήματος AI όταν είναι απαραίτητο. Όπως αναφέραμε δε, το σύστημα έχει την ικανότητα εκμάθησης οπότε θα προτείνει συγκεκριμένες λειτουργίες όταν κρίνει πως οι συνθήκες είναι τέτοιες που ο οδηγός θα τις χρησιμοποιήσει – βλ. θερμαινόμενα καθίσματα όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή για παράδειγμα ή το γεγονός ότι το σύστημα θα “θυμάται” τις συντεταγμένες όπου ο οδηγός αυξάνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (ίσως για να μπει στο γκαράζ) και θα το προτείνει μέσω της οθόνης.

Η MBUX Hyperscreen είναι τόσο ο εγκέφαλος όσο και το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sajjad Khan, περιγράφοντας πλήρως την σημασία του συστήματος στην λειτουργία της EQS.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.