Η Singer κάνει και πάλι θαύματα με την All-Terrain Competition Study!

Όταν σκεφτόμαστε την Porsche αναφορικά με την αγωνιστική κληρονομιά της, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μας είναι οι αγώνες αντοχής. Είτε με τα πρωτότυπα της, είτε με τα GT της, η Porsche είναι συνυφασμένη με τους αγώνες αντοχής αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πρώτος αγώνας στον οποίο έλαβε μέρος μία 911 ήταν το Rallye Monte Carlo το 1965. Οι αγώνες εκτός δρόμου λοιπόν, έχουν γραφτεί στο DNA της γερμανικής φίρμας αλλά και στην συνείδηση του κοινού με τις αξέχαστες Porsche 953 του 1984 και Porsche 959 του 1986, αμφότερες να κατακτούν τη νίκη στο Dakar Rally. Έτσι, μία 911 που δεν σταματά να ξεδιπλώνει τις αρετές της όταν τελειώνει η άσφαλτος δεν είναι ένα θέαμα που ξενίζει αλλά όταν στο παιχνίδι μπαίνει η αμερικανική Singer και ο Richard Tuthill με τις απεριόριστες γνώσεις του στις ιστορικές, rally 911, τότε το τελικό αποτέλεσμα είναι η Porsche 911 Reimangined by Singer All-Terrain Competition Study by Singer & Tuthill.

Ναι, το όνομα είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ ότι θα έπρεπε αλλά αυτό δεν αφαιρεί από το γεγονός ότι η τελευταία δημιουργία της Singer και του Richard Tuthill συνδυάζει δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο της Porsche 911 και αυτό φαίνεται. Φαίνεται στις πανέμορφες αναλογίες, στην σχεδόν παρανοϊκή εμμονή στην λεπτομέρεια, στο απίστευτο design αλλά και σε όλα αυτά που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια και κάνουν την “ACS” να συμπεριφέρεται εξίσου καλά με το πώς παρουσιάζεται!

Το όχημα που βλέπεις λοιπόν, βασίζεται σε μία Porsche 911 του 1990 αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω ακριβώς το ποσοστό του αυτοκινήτου-δότη συνεχίζει να υπάρχει στην ACS. Κατά τα άλλα, υπάρχει ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, ένα 5-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο και ένας αερόψυκτος, twin-turbo, επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας ο οποίος προσφέρει 450 ίππους και την δυνατότητα ρύθμισης ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε αγώνα.  Η ανάρτηση έχει εξελιχθεί ειδικά για την κίνηση off-road με… αγωνιστικούς ρυθμούς και διαθέτει δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε κάθε γωνία του αμαξώματος ενώ τα φρένα που κρύβονται μέσα στις πανέμορφες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, σφίγγουν τους ατσάλινους δίσκους με 4-πίστονες δαγκάνες.

Στο εσωτερικό γίνεται για άλλη μία φορά εμφανής η σχολαστικότητα της Singer. Λες και το άκρως εντυπωσιακό πίσω μέρος με την αεροτομή-φόρο τιμής στην Porsche 959, την σίτα που δημιουργείται από ένα ενιαίο κομμάτι αλουμίνιο τις υπέροχες απολήξεις της εξάτμισης και τις δεκάδες άλλες λεπτομέρειες δεν ήταν αρκετό. Στην καμπίνα λοιπόν, παρατηρούμε τα FIA-spec καθίσματα που αγκαλιάζουν και προστατεύουν τον οδηγό, το FIA-spec roll cage και την απίστευτη δουλειά που έχει γίνει σε ολόκληρο τον χώρο. Από το τιμόνι, στην ανθρακονημάτινη χειρολαβή για το υδραυλικό χειρόφρενο, στα paddles και τον επιλογέα για το σειριακό κιβώτιο και την ενσωμάτωση τόσο του ψηφιακού πίνακα οργάνων όσο και του συστήματος πλοήγησης που βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό. Γενικά, όπως καταλαβαίνεις, η Singer ACS είναι μία φανταστική δημιουργία και συστήνω ανεπιφύλακτα να δεις το 25-λεπτο video που έχει ανεβάσει το αγγλικό TopGear στο Youtube για να δεις ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες και να μάθεις ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.