Νέα Porsche 911 GT3. Ισχυρότερη και ταχύτερη.

Έχουν περάσει 30 χρόνια από την πρώτη 911 Cup. Εκείνη, βασιζόταν στην Porsche 964 και έκανε τα πρώτα της βήμα στις πίστες με 260 ίππους. Από τότε και αφού έχουν περάσει 5 γενιές, η Porsche έχει πουλήσει 4.251 911 Cup και έχει βάλει στόχο να ξεπεράσει τα 5.000 λανσάροντας το πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στη νέα γενιά της 911. Η νέα Porsche 911 Cup “γεννήθηκε” το 2018, με την εξέλιξη να ξεκινά ουσιαστικά το επόμενο έτος με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ταχύτητας, της οδηγησιμότητας και την αντοχής ώστε να γαλουχήσει την επόμενη γενιά των GT οδηγών μέσα από το Porsche Mobil 1 Supercup φυσικά, αλλά και τα εθνικά πρωταθλήματα στη Γερμανία, την Γαλλία, την Ασία και για πρώτη φορά, στη Β. Αμερική.

Το πρώτο που αξίζει να αναφέρουμε για τη νέα Porsche 911 Cup είναι ότι για πρώτη φορά, χρησιμοποιεί το φαρδύτερο αμάξωμα της 911 Turbo. Αυτό σημαίνει ότι το πλάτος αγγίζει τα 1.902 χιλιοστά στο πίσω μέρος (+28 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο) και τα 1.920 χιλιοστά εμπρός που επιτρέπει την τοποθέτηση φαρδύτερων ζαντών – για την ακρίβεια, 12 ιντσών εμπρός και 13 πίσω. Ταυτόχρονα, η 7η γενιά της “Cup” παράγει περισσότερη downforce ενώ το αμάξωμα αποτελείται από 30% χάλυβα και 70% αλουμίνιο, με τις πόρτες, το κάλυμμα του κινητήρα και την αεροτομή να κατασκευάζονται από carbon fibre reinforced plastic (CFRP). Ως αποτέλεσμα το βάρος έχει αυξηθεί “μόνο” κατά 35 κιλά εξαιτίας των επιπρόσθετων ενισχύσεων και προσθηκών όπως ορίζουν οι αυστηροί κανονισμοί ασφάλειας.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό της νέας 911 Cup που εξοπλίζεται με πληθώρα στοιχείων από την μεγαλύτερη αδερφή της, την 911 R ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο γεγονός ότι ο 4-λιτρος, ατμοσφαιρικός, επίπεδος εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας όχι μόνο είναι ισχυρότερος, παράγοντας 510 ίππους (+25 σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά) αλλά και πιο “καθαρός” αφού λειτουργεί καταναλώνοντας συνθετικά καύσιμα και κατά συνέπεια, εκπέμπει σημαντικά λιγότερο CO2. Αυτή είναι λοιπόν η νέα Porsche 911 Cup. Η πιο πρόσφατη εκδοχή του “βασικού” αγωνιστικού της γερμανικής μάρκας που υπόσχεται πως είναι 1% ταχύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά και κοστίζει €225.000.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.