Η Volvo προβλέπει πως το μερίδιο των SUV θα φτάσει το 75%!

Μία ματιά στην γκάμα της Volvo φανερώνει πως η σουηδική εταιρία διατηρεί μία ισορροπία ανάμεσα στα SUVs και τα υπόλοιπα στιλ αμαξώματος (βλ. sedan και station wagon). Η σειρά “90” έχει και από τα δύο, όπως και η σειρά “60”, οπότε το μοναδικό SUV χωρίς αντίστοιχο, είναι το XC40. Ακόμα και έτσι όμως, οι πωλήσεις των SUVs για τους πρώτους 11 μήνες του χρόνου, αναπαριστούν το 71% επί του συνόλου σημειώνοντας αύξηση από το 63% του περασμένου έτους. Οπότε η πρόβλεψη του επικεφαλής της Volvo, Hakan Samuelsson, ότι το μερίδιο του συγκεκριμένου τύπου αυτοκινήτου θα φτάσει το 75% δεν είναι και τόσο… παρατραβηγμένη.

Με την προσθήκη ενός μικρότερου SUV, θα είναι πιθανώς ακόμα υψηλότερο.

Δήλωσε ο Samuelsson που απέφυγε να επιβεβαιώσει τις σχετικές φήμες αλλά σταμάτησε ακριβώς ένα βήμα πριν το κάνει. Ακριβώς εκεί που είχε σταματήσει και τον περασμένο Οκτώβριο, που άφησε να αιωρείται η φήμη ενός αμιγώς ηλεκτρικού crossover, μικρότερου σε μέγεθος από το XC40, που θα χρησιμοποιεί την SEA (Sustainable Experience Architecture) της μητρικής Geely. Παράλληλα, δεν έχουν υποχωρήσει καθόλου οι φήμες για την προσθήκη ενός μοντέλου πάνω από το XC90. Με δύο επιπλέον SUVs στην γκάμα της λοιπόν, η Volvo φλερτάρει με την μεταμόρφωση σε μία εταιρία εξηλεκτρισμένων crossovers και στο κάτω-κάτω, ποιος μπορεί να της προσάψει κάτι; Αυτά πουλάνε, αυτά προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και σε αυτά ποντάρει. Εταιρία είναι, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Έχει θέσει τους στόχους της (βιώσιμη κινητικότητα με απόλυτη ασφάλεια) και μάλλον έχει βρει τον τρόπο να τους πετύχει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.