Μπορεί η Mitsubishi να επιστρέψει στον κόσμο των επιδόσεων;

Δύσκολα θα βρεις μία εταιρία η οποία να παραμένει τόσο… προσγειωμένη ώστε να μην προσφέρει κανενός είδους όχημα επιδόσεων στην γκάμα της. Άλλες μάρκες περισσότερο, άλλες λιγότερο, επενδύουν στα λεγόμενα “halo” μοντέλα ή σε “halo” εκδόσεις (κράχτες εις την ελληνικήν) που θα τραβήξουν την προσοχή του αγοραστικού κοινού και θα αυξήσουν τις μετοχές ακόμα και των πιο… βασικών εκδοχών αλλά όχι η Mitsubishi. Η ιαπωνική εταιρία απέχει έτη φωτός από την χρυσή δεκαετία του ’90 με το 3000GT, το Eclipse (το πραγματικό και όχι το ομώνυμο SUV) και τα διάφορα Lancer Evolution προσφέροντας μία από τις πιο… πεζές γκάμες αυτοκινήτων στην αγορά. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εντός της εταιρίας που βλέπουν φως στο τούνελ.

Ένας από αυτούς είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της, Seiji Watanabe, που σε πρόσφατες δηλώσεις του δεν έκρυψε την επιθυμία του να προσθέσει ένα μοντέλο επιδόσεων στην γκάμα της Mitsubishi. Τα συστατικά υπάρχουν: το ένα είναι το εγνωσμένης αξίας plug-in υβριδικό σύστημα της εταιρίας που μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω για ένα πιο ειδικό μοντέλο και το άλλο, το S-AWC σύστημα τετρακίνησης που συνδυαστικά, μπορούν να αποτελέσουν την βάση για ένα “SUV υπερ-υψηλών επιδόσεων”. Επειδή φυσικά μιλάμε για ένα super-SUV – δεν είναι πρόσφορο το έδαφος για πειραματισμούς με coupe σχήματα ή super-sedans. Αυτά ανήκουν σε άλλες, περασμένες εποχές.

Το πρόβλημα είναι ότι η Mitsubishi αποτελεί μέρος της Συμμαχίας και το μεσοπρόθεσμο πλάνο δεν περιλαμβάνει κάποιο μοντέλο επιδόσεων. Μπορεί όλες οι υπόλοιπες μάρκες να διαθέτουν ημι-ανεξάρτητα “performance” τμήματα (βλ. Nismo και RS) και η Ralliart θα ήταν σε θέση να αναλάβει αυτόν τον ρόλο για την Mitsubishi, αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται βάσει του σχεδιασμού της Συμμαχίας. Η Mitsubishi μοιάζει… καταδικασμένη να ζει σε έναν κόσμο λογικής. Εκτός κι αν τα σχόλια του Watanabe-san είναι μία πρώτη ένδειξη για κάτι πολύ συναρπαστικό που ετοιμάζεται πίσω από κλειστές πόρτες βαθιά στα ενδότερα της ιαπωνικής μάρκας. Επιλέγουμε να ελπίζουμε απλά και μόνο επειδή η εναλλακτική είναι… βαρετή!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.