Audi A3 Sportback 45 TFSIe. Η γκάμα μεγαλώνει με το plug-in υβριδικό των 245 ίππων!

Η Audi συνεχίζει την καμπάνια εξηλεκτρισμού, εστιάζοντας αυτή τη φορά στην compact κατηγορία όπου λανσάρει το A3 Sportback 45 TFSIe. Τον “μεγάλο αδερφό” του A3 Sportback 40 TFSIe που έρχεται με περισσότερα άλογα και ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό έναντι €41.440 (στην αγορά της Γερμανίας όπου οι πωλήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει).

Το νέο μέλος της οικογένειας του Audi A3 εξοπλίζεται με έναν 1400άρη,υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος παράγει 150 ίππους και 250 Nm και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 kW και 330 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι συνδυαστικά, το σύστημα παράγει 245 ίππους και 400 Nm ροπής ή αν προτιμάς, 41 άλογα και 50 Nm περισσότερα σε σύγκριση με το “40 TFSIe”. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο 6-τάχυτο, S tronic, αυτόματο κιβώτιο και όσο τροφοδοτείται με ενέργεια από την μπαταρία των 13,0 kWh, στέλνει την ισχύ στους τροχούς του εμπρός άξονα. Όταν η μπαταρία εξαντληθεί δε, μπορεί να φορτίσει σε περίπου 5 ώρες χρησιμοποιώντας μία συμβατική οικιακή πρίζα.

Έτσι, το plug-in υβριδικό A3 Sportback είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 232 km/h ενώ τα οφέλη του υβριδικού συστήματος επεκτείνονται φυσικά και στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων όπου η Audi ανακοινώνει μία μέση τιμή των 1,4-1,5 λίτρων (στον NEDC κύκλο) και 31-34 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο. Ενδεικτικό της στόχευσης του A3 Sportback 45 TFSIe είναι ότι ξεκινά πάντοτε σε αμιγώς ηλεκτρικό mode και μπορεί να διανύει έως και 74 χιλιόμετρα (και πάλι στον NEDC κύκλο) χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Προσφέρει ωστόσο 4 διαφορετικά modes οδήγησης που ταιριάζουν σε όλες τις συνθήκες: στο “Auto Hybrid” ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας διαχωρίζουν τον φόρτο εργασίας με τον βέλτιστο τρόπο, στο “Battery Hold” ή “Battery Charge” το σύστημα είτε διατηρεί το επίπεδο της μπαταρίας είτε το αυξάνει ενώ υπάρχει και το “EV” που θέτει ως προτεραιότητα την κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνυπολόγισε τους μεγαλύτερους δίσκους (340 χιλιοστών μπροστά και 310 πίσω), τα σπορ καθίσματα, τα φιμέ παράθυρα, τον διζωνικό κλιματισμό κ.ά. και έχεις ένα ελκυστικό πακέτο για αυτούς που μπορούν να υποστηρίξουν την περιβαλλοντική συνείδηση τους με ένα υβριδικό Audi.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.