Πρωταθλητής τον Οκτώβριο στα ηλεκτρικά το Volkswagen ID.3.

Αρχίζει να διαμορφώνεται μία τάση στην αγορά καθώς ενώ οι ταξινομήσεις τον μήνα Οκτώβριο μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το 2019 (1.127.624 αυτοκίνητα), οι πωλήσεις των… εξηλεκτρισμένων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 26,8%. Τα περισσότερα από αυτά, 32% επί του συνόλου για να είμαστε ακριβείς, ήταν φυσικά ήπια υβριδικά που παραμένει ακόμα και τώρα η πιο προσιτή λύση για όποιον θέλει να κάνει το πρώτο βήμα στη νέα τεχνολογία ενώ από την άλλη, η ζήτηση για “παραδοσιακά” υβριδικά παρουσίασε πτώση.

Παρόμοια με τα mild-hybrids, παρατηρήθηκε αύξηση από το 21% του 2019 στο 24% (πάντοτε επί του συνόλου των “εξηλεκτρισμένων” ταξινομήσεων) στα plug-in υβριδικά και από το 21% στο 25% στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα! Πρωταθλητής για τον Οκτώβριο στέφθηκε το Volkswagen ID.3 που κατάφερε να πουλήσει 10.475 αυτοκίνητα εκθρονίζοντας το Tesla Model 3 που έπεσε στην λίστα εξαιτίας εν μέρει τουλάχιστον, των παραδόσεων της αμερικανικής εταιρίας που αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Νοέμβριο. Για την ιστορία δε, το Renault Zoe βρέθηκε στην 2η θέση των ηλεκτρικών με 9.778 αυτοκίνητα και το Hyundai Kona Electric στην 3η, με 5.261 ταξινομήσεις. Να σημειώσουμε επίσης ότι ο Οκτώβριος είναι ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας που τα εξηλεκτρισμένα οχήματα ξεπερνούν τα πετρελαιοκίνητα, των οποίων το μερίδιο αγοράς συρρικνώθηκε στο 26,3%.

Κατά τα άλλα, στην κορυφή των ήπια υβριδικών ήταν για τον περασμένο μήνα τα Yaris και Corolla της Toyota, με 13.338 και 9.728 ταξινομήσεις αντίστοιχα και η Mercedes-Benz A250e πήρε τα ηνία στην κούρσα με τα plug-in υβριδικά, έχοντας ταξινομήσει 4.209 παραδείγματα. Όσο για τα “συμβατικά” οχήματα, ο Οκτώβριος ήταν καλός για το Opel Corsa που κατατάχθηκε 3ο σε ολόκληρη την Ευρώπη με 21.220 αυτοκίνητα με τα Renault Clio, Fiat Panda, Peugeot 2008, Hyundai Kona και Volvo XC40 να σημειώνουν ανάλογα καλές επιδόσεις. Απομένουν μερικοί μήνες για να δούμε πώς θα κλείσει το 2020 αν και οι προβλέψεις μέχρι σήμερα δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες για προφανείς λόγους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.