Το ανανεωμένο Jeep Compass παρουσιάστηκε στην Κίνα.

Η γκάμα της Jeep πίσω στο 2006-2007 ήταν αρκετά απλή. Είχε τα κλασικά Cherokee και Grand Cherokee καθώς και το αειθαλές Wrangler και αν εξαιρέσει κανείς την… περιπέτεια που ονομαζόταν Commander, τίποτα άλλο. Τότε ήρθε να προστεθεί το Compass ως η πρώτη προσπάθεια της αμερικανικής εταιρίας στον χώρο των crossovers και δεν υπάρχει λόγος να το κρύψουμε, τα πρώτα χρόνια του νέου μοντέλου δεν ήταν καθόλου εύκολα. Ίσως να έπαιξε ρόλο ο πολωτικός σχεδιασμός, ίσως ότι ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος για ένα τέτοιο μοντέλο από μία παραδοσιακή εταιρία όπως η Jeep. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς με την δεύτερη γενιά που παρουσιάστηκε το 2016, η δημοτικότητα του Compass εκτοξεύθηκε και αυτή είναι η πορεία που θέλει να διατηρήσει η Jeep παρουσιάζοντας το facelift.

Το ανανεωμένο μοντέλο πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Guangzhou Auto Show στην Κίνα και ενώ εξωτερικά δεν φανερώνει σχεδιαστική τόλμη, το εσωτερικό είναι ριζικά διαφορετικό και πολύ πιο μοντέρνο. Ας μην προτρέχουμε όμως και ας ρίξουμε μία ματιά στο αμάξωμα. Οι πιο σημαντικές διαφορές που παρατηρούμε αφορούν στην λέπτυνση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων (που στις φωτογραφίες παρουσιάζονται ως full-LED) και στον ανασχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με μία επιπλέον εισαγωγή αέρα κάτω από την χαρακτηριστική γρίλια της Jeep. Από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος και κάποιες περιορισμένες επεμβάσεις στο πίσω μέρος.

Πιο σημαντικά όπως είπαμε όμως, οι σχεδιαστές της Jeep προχώρησαν σε έναν ουσιαστικό εκσυγχρονισμό της καμπίνας με την “πλευστή” οθόνη των 10,1 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα να κλέβει την παράσταση. Λίγο πιο κάτω είναι οι λεπτοί αεραγωγοί και τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού/εξαερισμού  ενώ νέο είναι και το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι μπροστά από τον μεγάλο, ψηφιακό πίνακα οργάνων. Κατά τα άλλα, το ταμπλό του ανανεωμένου Compass κοσμείται από δέρμα και διακοσμητικά faux-αλουμινίου ενώ περιμένουμε η μεγάλη οθόνη να συνδυάζεται με το UConnect 5 σύστημα infotainment της Fiat-Chrysler, που προσφέρει ασύρματη συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay και ενσωματώνει υποστήριξη για την Alexa του Amazon. Όσο περιμένουμε από την Jeep να παρουσιάσει το μοντέλο και στην αγορά της Ευρώπης, να σημειώσουμε ότι δεν περιμένουμε σημαντικές αλλαγές στον τομέα των κινητήρων. Ούτως ή άλλως, με δύο βενζινοκινητήρες 1,3 λίτρων με 130 ή 150 άλογα, έναν πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων και 120 ίππων και την plug-in υβριδική “4xe” έκδοση που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση 190 (στην έκδοση Limited) ή 240 (στις S και Trailhawk) ίππους, η γκάμα κρίνεται ως απόλυτα ικανοποιητική.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.