Volkswagen Golf GTI Clubsport. Με 300 ίππους και πιο… άγριο χαρακτήρα!

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η γκάμα του Volkswagen Golf, το εμβληματικό “GTI” δεν είναι η κορυφή. Επομένως, γνωρίζαμε εδώ και καιρό ότι η 8η γενιά του που παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο με 245 άλογα και 370 Nm ροπής, ήταν μονάχα η αρχή και πως θα ακολουθούσαν ισχυρότερες και πιο στοχευμένες εκδόσεις που θα επέτρεπαν στο Golf GTI να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό. Μία από αυτές αποκαλύπτεται σήμερα από την Volkswagen και ονομάζεται “Clubsport”.

Το Golf GTI Clubsport προσφέρει “ακόμη υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης, μεγαλύτερη ευστάθεια και περισσότερη διασκέδαση” χωρίς όμως να θυσιάζει την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει το standard Golf GTI. Πώς το κάνει αυτό; Καταρχάς, με 300 ίππους και 400 Nm ροπής χάρη στο μεγαλύτερο intercooler και το νέο turbo της Continental που αντικαθιστά αυτό της Garrett στο απλό GTI. Οφέλη που οφείλουμε να σημειώσουμε ότι επιτυγχάνονται με την χρήση βενζίνης 98 οκτανίων (RON) έναντι των 95 οκτανίων που προτείνονται από την Volkswagen για την βασική έκδοση. Όπως και να έχει, ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει κοντύτερες σχέσεις από αυτό του GTI και στέλνει την δύναμη στους τροχούς του εμπρός άξονα, αφού πρώτα περάσει από το ηλεκτρομηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης VAQ που αντικαθιστά το αμιγώς ηλεκτρονικό XDS σύστημα του standard GTI.

Οι ρυθμίσεις του νέου διαφορικού συνδέονται με τα διαφορετικά modes οδήγησης που προσφέρει το σύστημα του GTI Clubsport και αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μπορεί να “χαλαρώνει” όταν ο οδηγός αναζητά την άνεση και να “σφίγγει” όταν θέλει να οδηγήσει πιο επιθετικά. Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας άλλαξαν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης με “σημαντικά αυξημένη” camber, διαφορετικό βραχίονα στο πίσω μέρος και άλλες μικροαλλαγές που αλλάζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου για την Clubsport έκδοση.  Περαιτέρω ρυθμίσεις έχουν ξεκλειδωθεί για τα αμορτισέρ μέσω του Dynamic Chassis Control το οποίο προσφέρει 15 διαφορετικά “σκαλοπάτια” ανάμεσα στο Comfort και στο Sport ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με μεγαλύτερους δίσκους και διπίστονες δαγκάνες και διαφορετικές ρυθμίσεις τόσο στο σύστημα ABS όσο και σε αυτό του ελέγχου της ευστάθειας. Το Golf GTI Clubsport έρχεται με standard τροχούς 18 ιντσών αλλά είναι διαθέσιμοι και 19άρηδες και όσον αφορά στην εμφάνιση/αεροδυναμική, ξεχωρίζουμε τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με το νέο splitter και τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές και την μεγαλύτερη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.

Η Volkswagen δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του Golf GTI Clubsport αλλά μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι όποιος θέλει να το κάνει δικό του και να απολαύσει την αυξημένη ιπποδύναμη και τον πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα που έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση των επιδόσεων στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, θα πρέπει να αποχωριστεί ένα ποσό μεγαλύτερο από αυτό που απαιτεί το “βασικό” Golf GTI.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.