KTM X-Bow GTX. Παιχνίδι και όπλο ανάλογα με την διάθεση…

Στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου, η KTM μας έδειξε ένα εντυπωσιακό νέο μοντέλο που ανεβάζει τον πήχη που έθεσε εδώ και πολλά χρόνια το X-Bow αλλά και το αγωνιστικό αδερφάκι του, X-Bow GT4. Όπως καταλαβαίνεις, δεν μιλάμε για κάποια μοτοσυκλέτα, τομέας στον οποίο εξειδικεύεται η αυστριακή εταιρία αλλά για ένα τετράτροχο… παιχνίδι που αποτελεί την τελευταία εξέλιξη του X-Bow και ταυτόχρονα, την κορυφαία εκδοχή του. Ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε ενθουσιώδεις ερασιτέχνες που δοκιμάζουν συχνά τις ικανότητες του στην πίστα αλλά και ένα “όπλο” που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επαγγελματικές ομάδες σε επίσημους αγώνες.

Η ραχοκοκαλιά του θηρίου από την Αυστρία είναι το δοκιμασμένο ανθρακονημάτινο monocoque της KTM αλλά τώρα πλέον, διαθέτει και ενισχύσεις με την μορφή του ομολογκαρισμένου roll-cage. Ο οδηγός κάθεται στα εντυπωσιακά και πανάλαφρα bucket της Recaro και δένεται με την ζώνη έξι σημείων της Schroth, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA. Μπροστά του έχει ένα ρυθμιζόμενο και επενδυμένο με suede τιμόνι, με ενσωματωμένη οθόνη και ένα επίσης ρυθμιζόμενο σετ πεντάλ. Τα χειριστήρια λοιπόν, προσαρμόζονται στα μέτρα του οδηγού ενώ μιας που αναφέραμε το τιμόνι, να σημειώσουμε ότι διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει και 3 διαφορετικά επίπεδα, με αποτέλεσμα την μείωση του βάρους (σε σύγκριση με ένα υδραυλικό σύστημα) και την περαιτέρω εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης. Στον τομέα της ανάρτησης βρίσκουμε ένα υπέροχο και πανάκριβο σετ coilover της Sachs ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 378 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 355 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω.

Όλα αυτά είναι απαραίτητα καθώς πίσω από τον οδηγό, βρίσκεται ο γνωστός 5-κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων της Audi, που έχει αναβαθμιστεί στα 530 άλογα και τα 650 Nm ροπής. Με την ζυγαριά να σταματά στα 1.048 κιλά, καταλαβαίνεις ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετική. Κατά τα άλλα, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο της Hollinger για να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα, αφού φυσικά περάσει από το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ένα απολύτως… αγωνιστικό set-up για το οποίο μας προϊδεάζει και το ανάλογα αγωνιστικό bodykit αλλά και η… αγωνιστική τιμή του καθώς το KTM X-Bow GTX ξεκινά από τα €230.000. Τι να κάνουμε όμως; Αναμενόμενο ήταν δεδομένου του kit που αποκτά κανείς γι’ αυτά τα χρήματα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.