Κορονοιός και αυτοκίνητο

Έχει σημειωθεί πολλές φορές ο αντίκτυπος που είχε και συνεχίζει να έχει η πανδημία στον χώρο του αυτοκινήτου με μείωση παραγωγής αφού σχεδόν όλα τα εργοστάσια ανέστειλαν την λειτουργία τους για μεγάλο χρονικό διάστημα με φυσικό επακόλουθο την δραστική μείωση της παραγωγής και απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας. Το κακό συνεχίστηκε με μεγάλη πτώση στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αλλά και φορτηγών μέχρι έξη τόνους που έχει φθάσει στο 32% για το οκτάμηνο του 2020 με τον Αύγουστο να καταγράφει μείωση πωλήσεων κατά 19% περίπου. Μέχρι τώρα η μείωση της παραγωγής φθάνει στα 2.446.344 οχήματα και στον αριθμό αυτόν περιλαμβάνονται και τα φορτηγά και τα λεωφορεία ενώ ο μέσος όρος παύσης της λειτουργίας είναι οι 30 εργάσιμες ημέρες.

Φυσικά όλα αυτά μέχρι στιγμής διότι κανείς δεν γνωρίζει την εξέλιξη και η επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς ούτε εύκολη είναι ούτε γρήγορα μπορεί να γίνει ακόμη και αν όλα τελειώσουν αύριο!. Σήμερα για την ενημέρωσή σας δημοσιεύουμε έναν πίνακα με την μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων ανά κράτος στην Ε.Ε. αλλά και τις ημέρες που είχε σταματήσει η παραγωγή.

ΑΥΣΤΡΙΑ      26.480          34

ΒΕΛΓΙΟ        33.360          25

ΤΣΕΧΙΑ         155.060        29

ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ  11.604          25

ΓΑΛΛΙΑ         278.425        34

ΓΕΡΜΑΝΙΑ   616.591        30

ΟΥΓΓΑΡΙΑ    51.552          22

ΙΤΑΛΙΑ          157.934        41

ΟΛΛΑΝΔΙΑ   30.819          25

ΠΟΛΩΝΙΑ     101.957        36

ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ  41.525          35

ΡΟΥΜΑΝΙΑ   68.673          31

ΣΛΟΒΑΚΙΑ    114.632        24

ΣΛΟΒΕΝΙΑ   19.399          27

ΙΣΠΑΝΙΑ       452.155        34

ΣΟΥΗΔΙΑ      23.464          15

ΑΓΓΛΙΑ         262.715        41

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.