Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4. Φυσικό αφροδισιακό

Μετά από 20 και πλέον χρόνια σε αυτή την εργασία, υπάρχουν ακόμη κάποιες περιπτώσεις που ένα τηλέφωνο, μία επικοινωνία, είναι σε θέση να μας αλλάξουν ολόκληρη τη διάθεση. Όταν μάλιστα η επικοινωνία αυτή γίνεται προς το τέλος της δίμηνης καραντίνας που περάσαμε και αφορά στη δοκιμή της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4, αντιλαμβάνεστε ότι η προσμονή να έρθει στα χέρια μας ήταν κάτι παραπάνω από μεγάλη.

Ήταν τέτοια που σε καμία περίπτωση δεν θα χάναμε την ευκαιρία να την παραλάβουμε από την Αθήνα, προκειμένου να απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη συμβίωση με την Ιταλίδα καλλονή. Προκειμένου να ψηλαφίσουμε κάθε ανθρακονημάτινη λεπτομέρεια, πραγματική και όχι fake ως είθισται στις μέρες μας.

Δυνατό, πολύ δυνατό πίσω μέρος

Άλλωστε ποιος δεν θα ήθελε να ταξιδέψει με το υπέροχο misano blue χρώμα αυτής της κυρίας, ποιος δεν θα ανυπομονούσε να δεί ξανά και ξανά τις σκουρόχρωμες ματ 19άρες ζάντες οι οποίες αφήνουν σε κοινή θέα τις κίτρινες τεράστιες δαγκάνες των φρένων. Εμείς πάντως το θέλαμε και μάλιστα πολύ, ψάχνοντας για φωτογραφίες της κούκλας πρίν τη παραλάβουμε για τη δοκιμή, διαβάζοντας ξανά και ξανά τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, τη τεχνολογία που φέρει αλλά κυρίως διψώντας κυριολεκτικά να νιώσουμε το σφίξιμο των μπάκετ καθισμάτων της γύρω από το σώμα μας. Και όλα ήταν εκεί, έτοιμα να τα γευτούμε, έτοιμα ζήσουν μαζί μας για πάνω από 1500 χιλιόμετρα. Από το ταξίδι στην εθνική οδό Αθήνα Θεσσαλονίκη, μέχρι τις στροφές της ορεινής Χαλκιδικής στο δάσος του Ταξιάρχη και τις μοναδικές παραθαλλάσιες διαδρομές στο τρίτο πόδι της.

Έντονη σχεδίαση από παντού

Άλλωστε με ιστορία που φέτος συμπληρώνει 110 χρόνια ζωής, η Alfa Romeo, στη μακρά της πορεία έχει δημιουργήσει πραγματικούς θρύλους στο χώρο της αυτοκίνησης. Είτε στις πίστες με μοναδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, είτε στους δρόμους με μοντέλα παραγωγής που ενθουσιάζουν με το στιλ και την οδηγική τους αίσθηση, η ιστορία της Alfa Romeo είναι γεμάτη με ονόματα που ενθουσιάζουν τους λάτρεις του αυτοκινήτου. Και αυτήν εδώ η Giulia είναι μία τέτοια, γνήσια Alfa Romeo.  Ας ξεκινήσουμε λοιπόν το ταξίδι μαζί της.

19άρες μαύρες ματ ζάντες, κίτρινες δαγκάνες, ανθρακονημάτινοι καθρέπτες

Σαγηνευτική

Κάποια πράγματα τελικά είναι και όπως φαίνεται θα παραμείνουν αξεπέραστα, όπως για παράδειγμα η αισθητική και το στυλ των Ιταλών. Ένα στυλ που αποτυπώνεται ανάγλυφα στη Giulia Veloce Ti, στην πιο γρήγορη και απολαυστική έκδοση της Ιταλικής μπερλίνας, για όποιον φυσικά δεν μπορεί να φτάσει, τη σχεδόν ονειρική, Quadrifoglio Verde. Ο χρωματικός συνδυασμός αμαξώματος, ζαντών και φρένων, δίνουν έντονα το στίγμα ότι εδώ τα πράγματα είναι ζόρικα και μάλιστα πολύ. Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, πραγματικού γνήσιου και όχι πλαστικής απομίμησης, στην εμπρός μάσκα, στους καθρέφτες, στα πλαϊνά σπόιλερ και στη πίσω αεροτομή, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης.

Για να την χαζεύεις με τις ώρες

Το σύνολο δημιουργεί επιφωνήματα θαυμασμού στον περιστασιακό λάτρη του ωραίου αυτοκινήτου, ενώ προκαλεί πλήθος ερωτημάτων στον γνώστη για το περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Οι ακόμη πιο μυημένοι στα της αυτοκίνησης, είτε σου δίνουν συγχαρητήρια για την επιλογή, είτε σε ζηλεύουν για την δημιουργία που απολαμβάνεις, ακόμη και αν δεν θέλουν να το δείξουν. Το σίγουρο είναι πως αυτή η Ιταλίδα δεν θα αφήσει κανέναν και καμία ασυγκίνητο-η. Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα προκαλέσει στο πέρασμά της, θα κάνει αισθητή τη παρουσία της παντού και πάντα, θα τραβήξει τα βλέμματα και θα το απολαύσει.

Μικρή, διακριτική και πολύ όμορφη η αεροτομή από ανθρακονήματα

Είτε την παρατηρήσεις από εμπρός και «κολλήσεις» στην μάσκα που είναι ντυμένη με ανθρακονήματα, είτε μείνεις να κοιτά τα φουσκωμένα φτερά, είτε λατρέψεις το εντυπωσιακό πίσω μέρος, με τις δύο ευμεγέθεις απολήξεις και το μυώδες σχήμα, κανένας δεν θα σε κατηγορήσει για οτιδήποτε. Τα πάντα επάνω της είναι σχεδιασμένη με προσοχή και αρμονία, ώστε να δημιουργούν ένα πραγματικά σαγηνευτικό τελικό αποτέλεσμα. Άλλωστε η χαρά της αυτοκίνησης είναι πολυποίκιλη και πολυεπίπεδη και δεν αναλώνεται στην οδήγηση και μόνο.

Με επίκεντρο τον οδηγό η ποιοτική καμπίνα των επιβατών

Οδηγοκεντρική

Όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο έχεις ως επίκεντρο τον οδηγό και πολύ καλά κάνει, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως δεν προσφέρει και τις ανέσεις μίας μπερλίνας στους επιβάτες της. Το πρώτο πράγμα που θα απολαύσει ο οδηγός της, είναι το μπάκετ κάθισμα από δέρμα και αλκαντάρα, το οποίο θα αγκαλιάσει το σώμα του, προσφέροντας του εξαιρετική πλευρική στήριξη και δίνοντας του να καταλάβει ακόμη καλύτερα τον χαρακτήρα αυτής της Giulia. Οι κόκκινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι και ταμπλό, το δερμάτινο τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη και βεβαίως τα τεράστια, σχεδόν αγωνιστικά paddles για τη χειροκίνητη αλλαγή των σχέσεων στο αυτόματο οκτάρι κιβώτιο, ολοκληρώνουν την εικόνα, αλλά κυρίως την αίσθηση που αποπνέει το εσωτερικό.

Λιτό σχεδιαστική, πλήρες λειτουργιών όμως

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της Giulia MY20, η Veloce Ti διαθέτει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, με τις κυριότερες διαφορές σε σχέση με το παρελθόν να εστιάζονται στο νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών, αλλά και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που προσδίδουν επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2 στο μοντέλο. Τα υλικά αλλά και η ποιότητα κατασκευής, είναι πολύ ποιοτικά και δείχνουν ικανά να αντέξουν στο χρόνο. Τέλος οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερα άτομα και μόνο αν στα πίσω καθίσματα φιλοξενηθούν κάποιοι υψηλόσωμοι ενήλικες, ίσως να μην αισθανθούν τόσο άνετα.

Υπέροχα μπάκετ

Η πηγή της ευτυχίας

O δίλιτρος turbo κινητήρας βενζίνης με τους 280 ίππους και τα 400 Nm ροπής που σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, επιταχύνουν την Ιταλίδα μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5.2’’ φτάνοντας σε τελική ταχύτητα τα 240 χλμ./ώρα, νούμερο απόλυτα πραγματικά και εύκολα επιτεύξιμο. Στα σημαντικά της τεχνικά θα πρέπει να αναφέρουμε τον άξονα μετάδοσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα έναν εξαιρετικά ελαφρύ και παράλληλα άκαμπτο και ανθεκτικό άξονα,  ικανό να μεταφέρει μεγάλα επίπεδα ροπής, συμβάλλοντας παράλληλα στο συνολικά χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου.

Ότι πρέπει για τον χαρακτήρα της, ο δίλιτρος turbo κινητήρας βενζίνης με τους 280 ίππους

Για να την οδηγείς

Δεν χρειάζεται να είσαι φανατικός Alfisti για να ανυπομονείς να χωθείς στο μπάκετ, να πατήσεις το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα το οποίο βρίσκεται στο τιμόνι, να σφίξεις τη χοντρή δερμάτινη στεφάνη, να κουμπώσεις την πρώτη μέσω του δεξιού paddle και να αρχίσεις να την απολαμβάνεις. Είτε κινείσαι στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας, είτε διασχίζεις τη παραλία της Θεσσαλονίκης με τα μάτια καρφωμένα επάνω στη κούκλα, είτε δοκιμάζεις τα όρια, του δρόμου, στην εθνική οδό, είτε βρίσκεσαι στο στοιχείο της, στις κλειστές στροφές της ορεινής Χαλκιδικής.

Δύναμη όση χρειάζεσαι από τον κινητήρα, τιμόνι γρήγορο και με πολύ πληροφόρηση, αλλαγές άμεσες από τα paddles, πλαίσιο και αναρτήσεις Alfa Romeo και πάμε για οδήγηση. Γρήγορη, απολαυστική, χωρίς να σε ενδιαφέρουν πεζά θέματα όπως η κατανάλωση, με το μυαλό να επεξεργάζεται τον ήχο του κινητήρα για τις αλλαγές των σχέσεων και να σκέφτεται και ότι τα φρένα στέκονται μεν στο ύψος των περιστάσεων, κάποια στιγμή όμως θα χρειαστούν λίγη ηρεμία. Ναι αυτή εδώ η Ιταλίδα είναι ξεσηκωτική σε κάθε κατάσταση, σε οποιαδήποτε διαδρομή. Θέλεις να τη ζήσεις, να την απολαύσεις όπως τον νεανικό σου έρωτα. Θέλεις να είσαι μαζί της συνεχώς και μάλιστα σε αποκλειστική σχέση.

Ακόμη και στις ευθείες είναι απολαυστική

Ξέρεις ότι η εμφάνιση και το ταμπεραμέντο της είναι τέτοιο, που ακόμη και αν πάρεις την απόφαση και εκταμιεύσεις 65000 Ευρώ, κάνοντας γάμο μαζί της, δεν θα την βαρεθείς ποτέ. Διότι η καρδιά και η ψυχή της θα είναι σε θέση να σε κρατάνε πάντα νέο, ακόμη και όταν πλέον θα είσαι νεαρός. Κάθε φορά που θα την οδηγείς στο Χολομώντα ή σε οποιαδήποτε άλλη ορεινή κλειστή διαδρομή, αυτή θα λειτουργεί σαν φυσικό αφροδισιακό και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ.

Σχεδόν αγωνιστικά

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χαρακτήρα
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός


  • Χώρος πίσω για υψηλόσωμους

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας2000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι280
0-1005.2″
Τελική ταχύτητα240 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής10 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2156 γρ/χλμ

Καλλίγραμμη και σαγηνευτική

Kάμερα: Νίκος Κωνσταντάς

Μοντάζ: Γιώργος σπυριδάκης

Φωτογραφίες: Παντελής Τζερτζεβέλης

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.