Το Suzuki Jimny ξαναζεί ως επαγγελματικό στην Ευρώπη!

Τελικά οι φήμες που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στις αρχές του έτους αποδείχθηκαν πέρα για πέρα αληθινές! Το Suzuki Jimny έπεσε θύμα των κανονισμών εκπομπών ρύπων και παρά την δημοφιλία του, καταργείται στην μορφή που το γνωρίσαμε για να επιστρέψει ελαφρώς διαφορετικό παρακάμπτοντας τις Συμπληγάδες που παρολίγον να το οδηγήσουν στο “ναυάγιο”.

Με πιο απλά λόγια, το Jimny επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά ως ελαφρύ επαγγελματικό, χωρίς πίσω θέσεις και σε περιορισμένους αριθμούς. Ναι, για να γλυτώσει τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, το Jimny “μετανάστευσε” σε μία κατηγορία όπου οι εν λόγω κανονισμοί είναι κάπως πιο χαλαροί αλλά για να το κάνει αυτό, αναγκάστηκε να θυσιάσει ορισμένα πράγματα. Βέβαια, ουδέν κακό αμιγές καλού… Η αφαίρεση των πίσω θέσεων μπορεί να έκανε το μικρό off-roader διθέσιο αλλά αύξησε την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 863 λίτρα και μείωσε το βάρος του κατά 45 κιλά, τα οποία μπορεί να μην ακούγονται πολλά αλλά κάθε κιλό μετράει για τον 1500άρη βενζινοκινητήρα των 100-κάτι ίππων που κράτησε την θέση του κάτω από το καπό. Κατά τα άλλα, η Suzuki τονίζει ότι το επαγγελματικό Jimny έχει “τις ίδιες αυθεντικές και ασυμβίβαστες επιδόσεις εκτός δρόμου” χάρη στο ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας, το Allgrip-Pro σύστημα τετρακίνησης, την transfer case με τις κοντές σχέσεις και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που το έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Το κακό είναι ότι στη νέα μορφή του, το Suzuki Jimny απευθύνεται σε πολύ πιο περιορισμένο κοινό ενώ και η διαθεσιμότητα του δεν θα είναι ίδια σε όλες τις χώρες. Κρίμα, γιατί το μικρό Suzuki ξεχώριζε και η διαφορετικότητα και η ποικιλία είναι πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.