Μπορεί η εμβληματική F40 να σταθεί απέναντι στην νεότερη 488 Pista;

Η απάντηση είναι ένα ξεκάθαρο, αδιαμφισβήτητο, εμφατικό “ΟΧΙ”. Τρεις δεκαετίες ανηλεούς προόδου φροντίζουν γι’ αυτό. Όσο εμβληματική κι αν είναι η Ferrari F40, με τον twin-turbo V8 των 2,9 λίτρων να παράγει με βίαιο τρόπο 478 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 577 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια την ταχύτερη ανοιχτή Ferrari (“μαζικής” παραγωγής) όλων των εποχών. Η 488 Pista Spider εξοπλίζεται επίσης με έναν twin-turbo V8. Αυτός όμως έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα (3,9 λίτρα) και επωφελείται από όλη την τεχνολογία και την τεχνογνωσία των τελευταίων 30 ετών ώστε να προσφέρει στον τυχερό οδηγό 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι η διαφορά στο βάρος δεν είναι τόσο μεγάλη όσο θα περίμενε κάποιος, με την F40 να ζυγίζει 1.369 κιλά και την Pista Spider να σταματά την ζυγαριά στα 1.385 κιλά. Η Pista όμως διαθέτει ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια και ένα τρομερό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς κενό στην παροχή ισχύος. Η F40 από την άλλη, απαιτεί τον σεβασμό και τις ικανότητες του οδηγού καθώς είναι πλήρως αναλογική… Η ήττα της στον συγκεκριμένο αγώνα όμως δεν μειώνει στο παραμικρό την αξία της. Απλά δείχνει τι κάνει η πρόοδος… Ένα supercar άλλωστε, είναι πολλά περισσότερα από μερικούς αριθμούς ή ακόμα και από την ταχύτητα του.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.