Ineos Grenadier. Ένα ολοκαίνουριο off-roader με… παλιά ψυχή!

Το όχημα που βλέπεις στις φωτογραφίες θα μπορούσε πολύ εύκολα να περάσει ως μία εκμοντερνισμένη έκδοση του παλιού, κλασικού Defender και υπάρχει πολύ καλός λόγος γι’ αυτό. Ο Sir Jim Ratcliffe προσπάθησε στο πρόσφατο παρελθόν να αποκτήσει τα δικαιώματα για το κλασικό Land Rover Defender αλλά η αγγλική φίρμα υπερασπίστηκε την θέση της θεωρώντας (δικαίως) πως το Defender είναι υπερβολικά σημαντικό στην ιστορία της για να το αποχωριστεί. Έτσι, ο Sir Ratcliffe προχώρησε στο plan B του και προετοιμάζει το Ineos Grenadier – ένα μοντέλο που αντλεί επιρροές από το αυθεντικό Defender αλλά κάτω από την επιφάνεια, είναι πρακτικά ολοκαίνουριο. Και υπάρχει λόγος που χρησιμοποιώ την λέξη “προετοιμάζει” και όχι αποκαλύπτει καθώς το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι ένα έργο… υπό εξέλιξη. Αυτό που βλέπουμε είναι επί της ουσίας ένα πρωτότυπο και το τελικό προϊόν δεν θα είναι έτοιμο για λανσάρισμα στην αγορά πριν από τα τέλη του 2021.

Σε κάθε περίπτωση, η Ineos Automotive εξελίσσει ένα ολοκαίνουριο πλαίσιο τύπου σκάλας για ένα Grenadier που σκοπεύει να εστιάζει περισσότερο στις εκτός δρόμου δυνατότητες και λιγότερο στην κίνηση σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Γι’ αυτό τον λόγο επιλέχθηκαν λύσεις όπως οι “live” άξονες εμπρός και πίσω και η μη-ανεξάρτητη ανάρτηση ενώ την ίδια ώρα, στην “καρδιά” του νέου μοντέλου θα βρίσκονται εξακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από την BMW. Οι κινητήρες αυτοί θα προέρχονται από την B57/B58 οικογένεια της γερμανικής εταιρίας και θα έχουν χωρητικότητα 3,0 λίτρων ενώ θα συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF και, δεδομένου του προσανατολισμού του Grenadier, ένα σκληροπυρηνικό σύστημα τετρακίνησης.

Από εδώ και πέρα, ξεκινά ένα πρόγραμμα δοκιμών με στόχο την συγκέντρωση σχεδόν 2 εκατομμύριων χιλιομέτρων τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου. Το Ineos Grenadier, ένα αυθεντικό off-roader με παλιά ψυχή και σύγχρονο σώμα, έχει το μέγεθος μίας G-Class (και το βάρος της καθώς αναμένεται να ζυγίζει περί τα 2.400 κιλά) και την εμφάνιση ενός κλασικού Defender αλλά θέλει να είναι κάτι παραπάνω από ένας κλώνος. Θέλει να απευθύνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού του ως μία νέα, αξιόλογη πρόταση με άφθονες επιλογές εξατομίκευσης και γι’ αυτό μας αποκαλύπτεται πριν την επίσημη παρουσίαση του. Η Ineos θέλει παρέα σε αυτό το… ταξίδι και θέλει να είναι έτοιμη (τουλάχιστον για βασικές αγορές όπως η Ευρώπη και οι Η.Π.Α.) να ξεκινήσει τις πωλήσεις, έστω και με περιορισμένη παραγωγή, εντός του 2021. Ο COVID-19 αναστάτωσε λίγο τα πλάνα της, αλλά ελπίζει ότι μπορεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος με σκληρή δουλειά και ένα αυστηρό πρόγραμμα!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.