Το νέο Volkswagen Arteon αποκτά Shooting Brake και “R” εκδόσεις!

Το Arteon ήταν από την αρχή το “μαύρο πρόβατο” της οικογένειας της Volkswagen καθώς διέθετε πιο τολμηρό σχεδιασμό, με περισσότερο συναίσθημα απ’ ότι κρύα, “γερμανική” λογική και περισσότερο δυναμισμό. Αυτό συνεχίζεται και στο facelift που μόλις παρουσίασε η γερμανική εταιρία, αλλά και στις νέες εκδόσεις που προστίθενται στην γκάμα του Arteon καθώς το sedan της Volkswagen απέκτησε πλέον Shooting Brake έκδοση και αμφότερα, είναι διαθέσιμα τόσο ως “eHybrid” όσο και ως “R”.

Πριν φτάσουμε σε όλα αυτά όμως, ας ξεκινήσουμε με τις αλλαγές που έχουν γίνει στο facelift. Αλλαγές που περιλαμβάνουν τη νέα γρίλια με την χαρακτηριστική LED γραμμή που ενώνει οπτικά τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φανάρια. Το Shooting Brake δε, είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το fastback μέχρι την δεύτερη κολώνα ενώ από εκεί και πίσω έχει προστεθεί ο νέος όγκος με τους σχεδιαστές της μάρκας να προσπαθούν να τον εντάξουν στο σχήμα και τον χαρακτήρα του Arteon όσο το δυνατόν πιο αρμονικά – και κατά τη γνώμη μου, το πέτυχαν. Πιο δραματικές είναι οι αλλαγές στην καμπίνα όπου παρατηρούμε το νέο ταμπλό, τον standard ψηφιακό πίνακα οργάνων, το νέο τιμόνι και την τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Volkswagen που συνδυάζεται είτε με μία οθόνη 8 ιντσών είτε, προαιρετικά, με μία μεγαλύτερη 9,2 ιντσών. Αξίζει να αναφέρουμε δε, ότι ανάμεσα στις τροποποιήσεις που έχουν γίνει, είναι και η αντικατάσταση των φυσικών χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού και εξαερισμού, με αφής.

Μηχανικά, οι μεγαλύτερες αλλαγές για τις οποίες πρέπει να μιλήσουμε αφορούν στην προσθήκη των eHybrid και R εκδόσεων. Στην πρώτη, ένας 1400άρης, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυαστική απόδοση 218 ίππων, οι οποίοι περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το plug-in υβριδικό σύστημα προσφέρει και την δυνατότητα κίνησης χρησιμοποιώντας μονάχα ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα και σε ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 140 km/h. Στο άλλο άκρο, έχουμε την “R” έκδοση που εξοπλίζεται με τον κλασικό, δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 320 ίππων και 420 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 4Motion συστήματος τετρακίνησης. Το τελευταίο διαθέτει το νέο, R Performance Torque Vectoring System που είναι ικανό να “μοιράσει” έως και το 100% της ισχύος σε έναν από τους δύο άξονες ή σε έναν από τους 4 τροχούς διαβάζοντας τα δεδομένα του συστήματος διεύθυνσης, του πεντάλ του γκαζιού, της πλευρικής επιτάχυνσης κ.ά. Εμφανισιακά δε, το R επωφελείται από νέους προφυλακτήρες, μπλε δαγκάνες φρένων, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών.

Κατά τα άλλα, η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων αποτελείται από 3 σύνολα βενζίνης και 2 πετρελαίου με τους δεύτερους να εξοπλίζονται με αναβαθμισμένο φίλτρο SCR και νέο σύστημα AdBlue. Σε αντίθεση με το νέο Golf όμως, δεν θα προσφέρει κάποιο mild-hybrid κινητήριο σύνολο καθώς βασίζεται στην προηγούμενη εκδοχή της MQB πλατφόρμας που δεν επιτρέπει την φιλοξενία των πιο προηγμένων τεχνολογικά κινητήρων της Volkswagen. Σε κάθε περίπτωση, οι πωλήσεις του ανανεωμένου Arteon, του Arteon Shooting Brake και των eHybrid και R εκδόσεων τους, ξεκινούν το ερχόμενο φθινόπωρο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.