Νέο Toyota Hilux. Νέο γενικά!

Με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζεται στην ούτως ή άλλως ανταγωνιστική κατηγορία των pickups στην Ευρώπη, ο πήχης ανεβαίνει λίγο ψηλότερα και οι εταιρίες οφείλουν να ακολουθήσουν ώστε να διατηρήσουν τα κεκτημένα ή, γιατί όχι, να αυξήσουν το μερίδιο τους στην αγορά. Αυτό ακριβώς κάνει και η Toyota που, απαντώντας στον ανταγωνισμό, παρουσίασε το νέο Hilux ανανεωμένο εις βάθος με βελτιώσεις στο design, τις ικανότητες του τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και με νέο κινητήρα που υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Εμφανισιακά, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να διακρίνει κάποιος τις αλλαγές που έχουν γίνει στο νέο Hilux. Στο εμπρός μέρος, την παράσταση κλέβει η νέα, τρισδιάστατη γρίλια και ο επίσης νέο προφυλακτήρας που συμπληρώνεται από ανασχεδιασμένα και LED φωτιστικά σώματα. LED είναι και τα πίσω φανάρια ενώ στο εσωτερικό, η Toyota αναβάθμισε το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με μία οθόνη 8 ιντσών και ένα σετ φυσικών χειριστηρίων (βλ. κουμπιά και περιστροφικούς διακόπτες) που διευκολύνουν τον χειρισμό του ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες. Το σύστημα υποστηρίζει τόσο το Apple CarPlay όσο και το Android Auto ενώ ο εκτενής κατάλογος του εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης τεχνολογίες όπως η δορυφορική πλοήγηση, ο κλιματισμός, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, ένα premium ηχοσύστημα της JBL με 9 ηχεία και συνολική απόδοση 800W κ.ά.

Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές δε, εντοπίζεται στον τομέα του κινητήρα, όπου η Toyota προσφέρει πλέον και έναν νέο, ισχυρότερο turbodiesel με χωρητικότητα 2,8 λίτρων. Χάρη στους 204 ίππους και τα 500 Nm ροπής, ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το Hilux στα 100 km/h σε μόλις 10,0 δευτερόλεπτα (2,8 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το σύνολο των 2,4 λίτρων) ενώ καταναλώνει κατά μέσο όρο 7,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα (με εκπομπές ρύπων της τάξης των 204 gr/km). Ο κινητήρας αυτός είναι διαθέσιμος στην Extra Cab και την Double Cab έκδοση και συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα αυτόματο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στις επεμβάσεις των μηχανικών στο πλαίσιο και την ανάρτηση. Εκεί όπου, σύμφωνα με την Toyota, έχουμε νέα αμορτισέρ, βελτιωμένο design στα φύλλα σούστας και νέα έδρανα που προσφέρουν συνδυαστική αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, οι εκτός δρόμου επιδόσεις έχουν αναβαθμιστεί επίσης με την προσθήκη ενός “ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης” για τις πισωκίνητες εκδόσεις, με την μείωση των στροφών του ρελαντί στις 680, πιο ακριβή απόκριση στο γκάζι και το αναπρογραμματισμένο VSC. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας του νέου Hilux τοποθετείται πλέον η “Invincible” έκδοση όπως την βλέπεις στις φωτογραφίες με ορισμένες πινελιές στον σχεδιασμό μερικές προσθήκες στον εξοπλισμό. Οι πωλήσεις του νέου Toyota Hilux ξεκινούν στην Ανατολική Ευρώπη τον ερχόμενο Ιούλιο και στην Δυτική, τον Οκτώβριο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.