Η νέα Targa φέρνει το στιλ στην γκάμα της Porsche 911!

Η ιστορία της Targa ξεκινά πίσω στο μακρινό 1965 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με την Porsche να παρουσιάζει επίσημα την ολοκαίνουρια 911 Targa η οποία βασίζεται στην 992 γενιά του εμβληματικού sports car. Μία Targa που έχει φτάσει πλέον στην 8η γενιά της και συνδυάζει για άλλη μία φορά ότι καλύτερο έχουν να προσφέρουν οι coupe και cabriolet εκδόσεις, σε ένα ελκυστικό πακέτο με το χαρακτηριστικό γνώρισμα της αφαιρούμενης οροφής, του ενιαίου roll hoop πίσω από τα κεφάλια των επιβατών και του μεγάλου πίσω παραθύρου.

Όπως και ο προκάτοχος της, έτσι και η 992 Targa είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με το “Porsche Traction Management” σύστημα τετρακίνησης αλλά από εκεί και πέρα, οι υποψήφιοι αγοραστές, έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο κινητήρες και δύο κιβώτια ταχυτήτων. Στην βασική μορφή της, η 911 Targa 4 κινείται χάρη σε έναν 3-λιτρο, υπερτροφοτοδούμενο, επίπεδο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 385 ίππων και 450 Nm ροπής ο οποίος σε συνδυασμό με το προαιρετικό, Sport Chrono πακέτο, επιταχύνει το εντυπωσιακό μοντέλο στα 100 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, υπάρχει η 911 Targa 4S με τα 450 άλογα και 530 Nm ροπής, που χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα για την ίδια δοκιμασία και “τερματίζει” στα 304 km/h έναντι των 289 km/h της… απλής. Αμφότερες οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της γερμανικής φίρμας αλλά υπάρχει και η επιλογή ενός 7-τάχυτου μηχανικού για όποιον θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα, η Porsche προσφέρει το Sport Chrono πακέτο ως standard.

Ανάλογα διαφέρει και το σύστημα πέδησης ανάμεσα στις δύο Targa με την απλή “4” να φρενάρει με δίσκους 330 χιλιοστών και 4-πίστονες δαγκάνες ενώ η αναβαθμισμένη “4S” έχει δίσκους 350 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο φυσικά το carbon-ceramic σύστημα αλλά από την άλλη, στον standard εξοπλισμό ανήκουν τόσο το Porsche Active Suspension Management (PASM) όσο και το σύστημα Torque Vectoring Plus. Ο μοναδικός συμβιβασμός που καλούνται να κάνουν οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες, αφορά στο βάρος της Targa. Για να έχεις την εμπειρία οδήγησης ενός cabriolet με την πρακτικότητα ενός coupe, πρέπει να αποδεχτείς το αυξημένο βάρος της Targa καθώς τα 1.640 κιλά την κάνουν την βαρύτερη 911 μέχρι σήμερα – αυτό είναι το τίμημα του στιλ και της αυτόματης οροφής που ανοιγοκλείνει σε 19 δευτερόλεπτα!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.