Κι όμως, αυτό το Volkswagen Type 2 κρύβει ένα… ηλεκτρικό μυστικό!

Γιατί να μπει κάποιος στον κόσμο να τοποθετήσει το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο ενός Volkswagen Golf, στο κλασικό Type 2 Microbus της ίδιας εταιρίας; Μα για να επιδείξει τις δυνατότητες του εν λόγω συνόλου. Για να δείξει πως τίποτα δεν είναι αδύνατο και πως η μετατροπή ενός vintage μοντέλου σε ηλεκτρικό είναι κάθε άλλο παρά αδύνατη. Το ηλεκτρικό Volkswagen Type 2 λοιπόν, δημιουργήθηκε καθ’ υπόδειξη της Volkswagen of America από την EV West που εξειδικεύεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το τελικό αποτέλεσμα είναι ακριβώς το άθροισμα των μερών του.

Η EV West κατάφερε να διατηρήσει πρακτικά αναλλοίωτο το παρουσιαστικού του κλασικού van. Από το ύψος μέχρι την χαρακτηριστική διχρωμία και από το λιτό και απέριττο εσωτερικό μέχρι το καπάκι του ρεζερβουάρ. Μόνο που κάτω από αυτό το καπάκι “κρύβεται” μία θύρα φόρτισης αφού την θέση του τετρακύλινδρου, αερόψυκτου βενζινοκινητήρα έχει πάρει ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf. Έτσι, το Microbus διαθέτει πλέον 136 ίππους ενώ για την τροφοδοσία του με ηλεκτρική ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 35,8 kWh, τοποθετημένη κάτω από τα εμπρός καθίσματα μέσα σε ειδικές, πυράντοχες θήκες. Απλά το αυξημένο βάρος και η χειρότερη αεροδυναμική του Type 2 σε σύγκριση με το ηλεκτρικό Golf, σημαίνουν ότι η αυτονομία του πρώτου έχει μειωθεί στα 200 χιλιόμετρα έναντι των 230 του δημοφιλούς hatchback.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η EV West προσπάθησε πραγματικά να κάνει όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές στο Type 2 και να χρησιμοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα αυθεντικά χαρακτηριστικά του για την λειτουργία των σύγχρονων συστημάτων του e-Golf. Στο μέλλον πάντως, το “e-Bus” όπως ονομάζεται η δημιουργία, θα εξοπλιστεί και μία πολυλειτουργική, ψηφιακή οθόνη κλασικού σχεδιασμού για την καλύτερη παρακολούθηση της λειτουργίας του οχήματος.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.