Το Peugeot 208 Rally 4 είναι ένα “παιχνίδι” 208 ίππων!

Η Peugeot είναι μία από εκείνες τις εταιρίες με μακρά ιστορία στον χώρο των motorsports και πιο συγκεκριμένα, στις ειδικές διαδρομές των rallies. Έτσι, δεν έχασε χρόνο μετά το λανσάρισμα του ολοκαίνουριου 208 στην αγορά και παρουσιάζει το διάδοχο του 208 R2 που ονομάζεται 208 Rally 4.

Όπως είναι απολύτως φυσικό, το αγωνιστικό 208 βασίζεται στην πολιτική έκδοση του γαλλικού hatchback και αποτελεί το αποτέλεσμα σχεδόν 18 μηνών εξέλιξης. Διαθέτει ένα νέο, αρκετά διακριτικό ομολογουμένως, bodykit, ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών για τα χωμάτινα events και 17 ιντσών για τα ασφάλτινα, αναβαθμισμένη ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για την μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.

Κι αυτό γιατί παρά το τι μπορεί να υπονοεί το όνομα “Rally 4”, το συγκεκριμένο 208 δεν είναι τετρακίνητο. Η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων της Sadev και μιας που αναφερθήκαμε στην ισχύ, οφείλουμε να πούμε ότι για την κίνηση του αγωνιστικού 208 φροντίζει ο τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος 1200άρης βενζινοκινητήρας που βρίσκουμε και στο μοντέλο παραγωγής, αλλά αναβαθμισμένος με μεγαλύτερο turbo και την ECU της Magnetti Marelli. Έτσι, ο λιλιπούτειος κινητήρας παράγει 208 ίππους στις 5.450 σ.α.λ. και 290 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Όλη αυτή η περιποίηση της Peugeot Sport όμως έχει το κόστος της και στην προκειμένη περίπτωση, αυτό ορίζεται στα €66.000 προ φόρων στη Γαλλία.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.