Η Hyundai έφτιαξε το δικό της “super-van”. Αυτό είναι το iMax N Drift Bus.

Δύο οχήματα έχουν γράψει την δική τους ιστορία και το όνομα τους με χρυσά γράμματα στις καρδιές των petrolheads ανά τον κόσμο: το Ford Transit Supervan και το Renault Espace F1 προέρχονται από μία εποχή που οι κατασκευαστές ήταν λιγότερο σοβαροφανείς και έβρισκαν εξαιρετικά αντισυμβατικούς και ενδιαφέροντες τρόπους να προμοτάρουν την όποια ενασχόληση τους. Τώρα, κάτι παρόμοιο αν και σε σαφώς μικρότερο βεληνεκές, κάνει και η Hyundai που αποφάσισε να προσθέσει ένα νέο μέλος στην “N” οικογένεια των καυτών μοντέλων της, ακόμα και αν αυτή η προσθήκη δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα one-off.

Αφορμή για το iMax N Drift Bus ήταν το World Time Attack Challenge που διεξάγεται στην Αυστραλία αυτές τις ημέρες. Μία διοργάνωση που προσελκύει τους καλύτερους βελτιωτές ανά τον κόσμο για έναν αγώνα απέναντι στο χρονόμετρο. Ακραία οχήματα με εξωφρενικές ιπποδυνάμεις προσπαθούν να πετύχουν τον καλύτερο χρόνο και φέτος, έλαβε μέρος και η Hyundai με ένα i30 N στην “Clubsprint” κατηγορία.  Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς όμως, το μοντέλο της κορεατικής φίρμας που έκλεψε την παράσταση ήταν το βελτιωμένο iMax που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Δύο είναι τα βασικά στοιχεία που τοποθετούν το συγκεκριμένο iMax στα όρια της άτυπης κατηγορίας των supervans: Πρώτον, ο “βαρετός” αλλά καθ’ όλα ικανοποιητικός για τις καθημερινές μετακινήσεις turbodiesel των 2,5 λίτρων έχει δώσει την θέση του σε έναν twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 408 ίππους και 555 Nm ροπής. Δεύτερον, η ισχύς περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου και ενός πιο… “παιχνιδιάρικου” διαφορικού. Κατά τα άλλα, όπως βλέπεις, το iMax N Drift Bus έχει βαφτεί στο “N Performance Blue” χρώμα, δανείστηκε τις ζάντες ελαφρού κράματος από το i30 N, έχει νέο splitter εμπρός, νέα πλαϊνά μαρσπιέ και μία πιο εύηχη εξάτμιση.

Μηχανικά, εκτός από το προαναφερθέν engine-swap, η Hyundai τοποθέτησε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης ενώ αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη είναι ότι το “iMax N” έχει ιδανική κατανομή βάρους 50:50… όταν είναι φορτωμένο με 8 επιβάτες! Γιατί σε αντίθεση με τα παραδείγματα της Ford και της Renault, το one-off της Hyundai μπορεί να είναι πιο “γήινο” αλλά διατηρεί την δυνατότητα να φιλοξενήσει/μεταφέρει έως και 8 άτομα! Το μόνο σίγουρο είναι ότι η βόλτα με αυτό θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και την μυρωδιά καμένου ελαστικού!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.