Toyota Aygo 1.0. Αστικός περιηγητής

Σημαντικά ανανεωμένη η εξωτερική του εικόνα

Μπορείς η εποχή μας να χαρακτηρίζεται από την επέλαση των SUV και των κροσσόβερ σε όλες τις κατηγορίες, ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως συνεχίζουν και υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα με μεγάλο και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ένα από αυτά είναι και το αντικείμενο της σημερινής μας δοκιμής, το Aygo της Toyota. Το Ιαπωνικό μοντέλο είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα για αστικές μετακινήσεις και βεβαίως ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την Toyota. Την δεύτερη γενιά του τη γνωρίσαμε το 2014 και τώρα η Ιαπωνική εταιρία προχώρησε σε μία ανανέωση του, προκειμένου να συνεχίσει να είναι φρέσκο και ελκυστικό.

Δυναμικό το πίσω μέρος του

Δείχνει και είναι φρέσκο

Το πρώτο στοιχείο που τραβάει το βλέμμα στο νέο Toyota Aygo, είναι ο χαρακτηριστικός “X” σχεδιασμός στο εμπρός μέρος. Ένα design που υπήρχε φυσικά και προ-facelift, αλλά τώρα φαίνεται πως έχει επεκταθεί σε μία τρισδιάστατη εκδοχή με τα “Keen Look” φωτιστικά σώματα εμπρός να ενσωματώνουν LED φώτα ημέρας και να συμμετέχουν ενεργά στην “υπογραφή” της Toyota. Για το πίσω μέρος, ακολουθήθηκε η ίδια συνταγή με νέα φωτιστικά σώματα που και αυτά ενσωματώνουν LED φώτα ημέρας ενώ το φαρδύτερο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δίνει ένταση και τονίζει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών.

Συμπαγείς οι διαστάσεις του

Με αέρα ανανέωσης

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου συναντάμε νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων της Pioneer, με οθόνης αφής 7” και μεγάλη συνδεσιμότητα. Οι χώροι προφανώς και δεν παρουσιάζουν κάποια αλλαγή και με κάποιες υποχωρήσεις, θα βολέψουν τέσσερις ενηλίκους.

Λιτό αλλά πλήρες

Πίσω βέβαια, οι ψηλοί θα αναζητήσουν περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους, ενώ ο χώρος αποσκευών των 168 λίτρων είναι πλέον κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας και πέρα από δύο χαρτοφύλακες, δύσκολα θα χωρέσει κάτι άλλο. Η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής βρίσκεται σε ανεκτά επίπεδα για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Θα μπούνε δύο ενήλικες, αλλά δεν θα είναι και ιδιαίτερα άνετα

Αναβαθμισμένος

Και μπορεί οι αισθητικές αλλαγές πάντα να έχουν τη σημασία τους, ωστόσο στη προκειμένη περίπτωση η πιο σημαντική αναβάθμιση έχει να κάνει με τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο χιλιάρι, τον μοναδικό άλλωστε στη γκάμα του μοντέλου, η ισχύς του οποίου πλέον βρίσκεται στους 72 ίππους με τη ροπή του να ανέρχεται στα 93 Nm, ενώ πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP. Στη περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Ικανός ακόμη και για ταξίδι

Σε σχέση με το παρελθόν, ο αναβαθμισμένος κινητήρας είναι πιο πρόθυμος στις χαμηλές στροφές, ενώ το κιβώτιο από την πλευρά του έχει μία σχετικά ελαστική αίσθηση στις αλλαγές των σχέσεων.   Το νέο Aygo δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 13.8 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 160 χλμ./ώρα αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε. Βεβαίως η κατανάλωση είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, καθώς εύκολα μπορείς να κινηθείς σε αμιγώς αστικό περιβάλλον με 5.5 λτ./100 χλμ.

Ένα από τα αδύνατα σημεία του

Για εύκολες αστικές μετακινήσεις

Το Aygo είναι είναι μοντέλο το οποίο προορίζεται σχεδόν αποκλειστικά για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις. Και η αλήθεια είναι πως εντός πόλης βρίσκεται στο στοιχείο του, καθώς οι διαστάσεις του και η ευκολία στην οδήγηση του, το καθιστούν ιδανικό. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα τα καταφέρει και στο ταξίδι, καθώς το πάτημα του και η συνολική του συμπεριφορά, εμπνέουν την απαιτούμενη εμπιστοσύνη για να το βγάλει κάποιος και στον αυτοκινητόδρομο. Η τιμή για το ανανεωμένο πεντάθυρο Toyota Aygo ξεκινάει από τα 9920 Ευρώ, ενώ η πλούσια εξοπλισμένη έκδοση X Play Sport Connect της δοκιμής μας βρίσκεται στα 11850 Ευρώ.

Όμορφα και άνετα
  • Εμφάνιση
  • Ευκολία οδήγησης
  • Κατανάλωση
  • Αξιοπιστία


  • Αίσθηση επιλογέα
  • Χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας1000 κ.εκ.
Ίπποι72
0-10013.8″
Τελική ταχύτητα160 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής5.5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO290 γρ/χλμ
Προσθέτουν πολλούς πόντους στην εμφάνιση

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.