Daytona V310. Φρέσκια πρόταση

Η σειρά προϊόντων, Daytona by Zontes, X310, R310 και T310 έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού στην κατηγορία διπλωμάτων Α2. Μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα καθώς και πολλά περιφερειακά, με την κάθε μία, να φέρει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που τις εντάσσουν σε διαφορετικούς τύπους. Η X310 είναι η Sport Touring έκδοση, η R310 η Naked και η T310 Street Adventure. Η νέα πρόταση ονομάζεται V310. Πρόκειται για την Cruiser έκδοση της σειράς. Διαθέτει φουτουριστική σχεδίαση, έξω από τα συνηθισμένα, και κορυφαίο τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην άνεση, με δυνατότητες να σε ταξιδέψει και σε εκτός πόλης διαδρομές. Μία έκδοση που τα έχει όλα. Πλήρης από κάθε άποψη, η V310 φέρει χαρακτηριστικά που όμοια δεν συναντώνται αλλού, σε αυτήν την κατηγορία Cruiser οχημάτων. Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

Η V310, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT-LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Τα φωτιστικά σώματα της V310 είναι τύπου LED από την OSRAM και εκπέμπουν φυσικό φωτισμό. Βυθισμένα στο εμπρός φανάρι και στο επάνω τμήμα του, σαν ενιαίο και συνοφρυωμένο φρύδι, βρίσκονται τα φώτα μέρας (DRL). Η ουρά είναι δυναμική και αιχμηρή με δύο ενσωματωμένα τοξοειδή φωτιστικά σώματα στις άκρες και ένα κεντρικό, κάθετα τοποθετημένο, λεπτό σώμα πέδησης.

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες, όπως ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού, βρίσκονται τοποθετημένοι αριστερά και δεξιά στο τιμόνι, εύκολα ορατοί (με διακριτικό κρυφό φωτισμό) κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η σέλα χυτής σχεδίασης δημιουργεί δύο επίπεδα και το ύψος της επιτρέπει και σε αναβάτες με χαμηλότερο ανάστημα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δυο τους πόδια. Η εξαιρετικά εργονομική θέση οδήγησης, με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου 3 θέσεων,  θα εξυπηρετήσει τον αναβάτη οποιουδήποτε αναστήματος. Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα χάρη στην υψηλής σχεδίασης πίσω πλάτη, με βάση από κράμα αλουμινίου και  μαξιλάρι από καουτσούκ σε υφή δέρματος, καθιστώντας το λειτουργικό και πρακτικό.

Η V310 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Η V310 είναι εξοπλισμένη με το γνωστό τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ, που κινεί και τα άλλα μοντέλα της σειράς. Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει σασμάν 6 σχέσεων ταχυτήτων. Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Ακόμη και όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία eco, η χαρτογράφηση προσαρμόζεται αυτόματα στη sport, όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000σ.α.λ., για να αποφύγει ο αναβάτης πιθανή κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 l/100km ενώ στη sport στα 3,79 l/100km. Η V310 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά τής μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη, σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Η V310 είναι εφοδιασμένη με το πιο πρόσφατο σύστημα ABS της BOSCH 9.1M. Το σύστημα πέδησης προσφέρει εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ενώ για τους πιο έμπειρους που θα κινηθούν και σε εκτός δρόμου συνθήκες, υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS. Η V310 φέρει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με standard προστατευτικά “μανιτάρια”. Στο πίσω τμήμα από το ενισχυμένο ψαλίδι αλουμινίου ειδικής χύτευσης, ξεκινά το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από διπλό πίσω αμορτισέρ διαδρομής 67mm, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και  ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά 145mm διαδρομής και 37mm πάχους,.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.