Alpine A110S. Με 292 ίππους, παίρνει την θέση της στην κορυφή της γκάμας!

Συνεπής στο ραντεβού της, η Alpine παρουσίασε την κορυφαία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, έκδοση της A110 με πιο εστιασμένο και σκληροπυρηνικό στήσιμο και τον 1800άρη, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα να έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 292 ίππους. Στυλιστικά, η Alpine A110S μπορεί να περάσει και να μην καταλάβεις ότι πρόκειται για κάτι ξεχωριστό αφού η γαλλική εταιρία επέλεξε τον δρόμο της διακριτικότητας. Φυσικά υπάρχουν λεπτομέρειες όπως η “σημαία” στις πίσω κολώνες, οι πορτοκαλί δαγκάνες και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος “GT Race” αλλά είναι ακριβώς αυτό: λεπτομέρειες. Λίγο πιο εμφανές, αν μιλάμε για διαφορές σε σύγκριση με τις standard A110, είναι το προαιρετικό και αποκλειστικό στην “S” έκδοση, Gris Tonnerre, ματ χρώμα που σύμφωνα με την Alpine “υπογραμμίζει την σπορ φύση” του μοντέλου!

Ανάλογες είναι και οι επεμβάσεις στην καμπίνα. Η πιο σημαντικές διαφορές, έχουν να κάνουν με την τοποθέτηση μαύρης Dinamica επένδυση στον ουρανό, τα σκίαστρα κα τις πόρτες της A110S καθώς και η αντικατάσταση των μπλε ραφών στις “απλές” A110, με πορτοκαλί. Τα καθίσματα της Sabelt είναι επίσης επενδυμένα με Dinamica και ζυγίζουν μόλις 13,1 κιλά έκαστο ενώ τα πεντάλ και το υποπόδιο είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού δε, ξεχωρίζουν επιλογές όπως η ανθρακονημάτινη οροφή που όχι μόνο μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 1,9 κιλά, αλλά χαμηλώνει και το κέντρο του, οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος της Fuchs και το ανθρακονημάτινο φινίρισμα στα καθίσματα.

Για την κίνηση της A110S, φροντίζει ο ίδιος 1800άρης, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας αλλά ειδικά για την περίσταση, αυτός έχει αναβαθμιστεί στα 292 άλογα και στα 320 Nm ροπής. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.400 σ.α.λ. (400 σ.α.λ. υψηλότερα σε σύγκριση με την standard έκδοση) ενώ η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως και τις 6.400 σ.α.λ. Κατά τα άλλα, οι μηχανικοί εστίασαν στο στήσιμο της κορυφαίας Alpine: Τα νέα ελατήρια στην ανάρτηση είναι κατά 50% σκληρότερα, με τα αμορτισέρ να “έχουν προσαρμοστεί ανάλογα” ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι 100% σκληρότερες. Παράλληλα, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 4 χιλιοστά, τα ελαστικά είναι ελαφρώς πιο φαρδιά (215 για τους τροχούς του εμπρός άξονα και 245 γι’ αυτούς του πίσω), το σύστημα ευστάθειας έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις και το σύστημα πέδησης της Brembo (δίσκοι 320 χιλιοστών και στους τέσσερις τροχούς με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός), που ήταν προαιρετικό στις “απλές” Alpine, στην A110S είναι standard. Όλα αυτά και με δεδομένο ότι το βάρος δεν υπερβαίνει τα 1.114 κιλά, κάνουν την Alpine A110S ένα όπλο στα χέρια ενός ικανού οδηγού, με την γαλλική φίρμα να αναφέρει ότι το 0-100 km/h γίνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα και ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

Οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει για την κορυφαία Alpine με την τιμή της A110S να ξεκινά από τα €66.500 στη Γαλλία και τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για φέτος, “πριν το τέλος του χρόνου”.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.