BMW 3 Series Touring. Δυναμική αλλά και πρακτική!

Έχουν περάσει 32 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης 3 Series Touring και τώρα, στην 6η γενιά πλέον, συνεχίζει να θέτει τα standards με τον δυναμισμό της και την πρακτικότητα της στην μεσαία, premium κατηγορία. Αυτή είναι λοιπόν η νέα 3 Series Touring, λίγο πριν το λανσάρισμα της στην αγορά στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Το πρώτο που παρατηρούμε, είναι η αύξηση στις διαστάσεις. Η νέα Touring έχει μήκος 4.709 χιλιοστά, πλάτος 1.827 χιλιοστά και ύψος 1.470 χιλιοστά (συμπεριλαμβανομένου του πτερυγίου) και αυτό σημαίνει ότι είναι 76 χιλιοστά μακρύτερη, 16 πλατύτερη και 8 ψηλότερη. Μεγαλύτερο κατά 41 mm είναι και το μεταξόνιο ενώ τα φαρδιά μετατρόχια συνεισφέρουν στην δημιουργία τόσο μίας αθλητικής εικόνας όσο και μίας δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Εμφανισιακά, δεν έχουμε εκπλήξεις καθώς το εμπρός μέρος με την μεγάλη “kidney” γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τις έντονες γραμμές έχει μεταφερθεί σχεδόν απαράλλαχτο από την sedan ενώ πίσω, ο τρίτος όγκος έχει ενσωματωθεί με όμορφο και αρμονικό τρόπο. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι η 3 Series Touring εξοπλίζεται με standard LED φωτιστικά σώματα ενώ προαιρετικά, προσφέρονται και τα Adaptive LED με το BMW Laserlight σύστημα και LED φώτα ομίχλης.

Στο εσωτερικό δεν παρατηρούμε σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με την sedan έκδοση της 3 Series. Η BMW αναφέρει ότι το πολυλειτουργικό τιμόνι αλλά και τα καθίσματα είναι νέα και ότι η Touring εφοδιάζεται με το σύστημα αυτόματης λειτουργίας της πίσω πόρτας με το “Comfort Access” που επιτρέπει το hands-free άνοιγμα-κλείσιμο του πορτ-μπαγκάζ, προαιρετικό. Στον τομέα της πρακτικότητας, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι το πίσω παράθυρο ανοίγει ανεξάρτητα και είναι κατά 20 χιλιοστά μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά ενώ η φόρτωση μεγάλων αντικειμένων είναι ευκολότερη καθώς το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι 112 χιλιοστά πλατύτερο και 30 χιλιοστά μεγαλύτερο σε ύψος, με το κατώφλι φόρτωσης ελαφρώς χαμηλότερο στα 616 χιλιοστά. Όλα αυτά, για έναν χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 500 λίτρα σε χωρητικότητα (+5 λίτρα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) και έχει δυνατότητα επέκτασης στα 1.510 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Σε πρώτη φάση, η BMW 3 Series Touring θα είναι διαθέσιμη με 3 βενζινοκινητήρες και 3 πετρελαιοκινητήρες. Στην κορυφή, τοποθετείται η M340i xDrive Touring με τον 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά των 374 ίππων αλλά συμπληρώνεται από δίλιτρες προτάσεις στα 184 άλογα και στα 258 άλογα (320i και 330i αντίστοιχα). Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, υπάρχουν δύο τετρακύλινδροι με 150 (318d) και 190 (320d) ίππους καθώς και ο εξακύλινδρος με τα 265 άλογα στην 330d xDrive. Όλες οι Touring εξοπλίζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο, με εξαίρεση τις 318d και 320d στις οποίες είναι προαιρετικό καθώς ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα 6-τάχυτο, μηχανικό. Στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού συμπεριλαμβάνονται και οι κλασικές “M Sport” επιλογές όπως η M Sport ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Adaptive M ανάρτηση, το M Sport σύστημα πέδησης με τις 4-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και το M Sport διαφορικό. Standard είναι από την άλλη, για πρώτη φορά μάλιστα, τα αμορτισέρ που ελέγχουν τον ρυθμό απόσβεσης ανάλογα με την διαδρομή των ελατηρίων.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.