BMW M8 Coupe & Convertible και Competition. Φουλ του “M” και στην 8άρα!

Με μία κίνηση-ματ η BMW παρουσίασε ολόκληρη την “M” οικογένεια της 8 Series πριν αυτή πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο “#NextGen” που λαμβάνει χώρα στο BMW Welt στο Μόναχο, στις 25-27 Ιουνίου. Μία οικογένεια που περιλαμβάνει τις “απλές” M8 Coupe και M8 Convertible καθώς και τις αντίστοιχες Competition εκδόσεις, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις ακόμα και του πιο δύσκολου αγοραστή.

Σε κάθε περίπτωση, ο star της παράστασης είναι ο twin-turbo V8 βενζινοκινητήρας των 4,4 λίτρων. Εξοπλίζεται με την M TwinPower Turbo τεχνολογία και τοποθετεί τα δύο turbos στο εσωτερικό του “V”, έχει άμεσο ψεκασμό καυσίμου που δουλεύει με μέγιστη πίεση 350 bar και “cross-bank” πολλαπλές εξαγωγής, ενώ αποδίδει 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 5.600 σ.α.λ. Στην Competition εκδοχή του, η μέγιστη ιπποδύναμη αυξάνεται στα 625 άλογα και χρησιμοποιεί διαφορετικές βάσεις κινητήρα για πιο “στιβαρή” σύνδεση με το πλαίσιο, βελτιώνοντας τόσο την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού όσο και την αμεσότητα στο turn-in. Ασχέτως αυτού, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο “M Steptronic” καθώς και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης το οποίο ακόμα και στην default ρύθμιση, στέλνει μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής στους τροχούς του πίσω άξονα απ’ ότι σε αυτούς του μπροστά. Στην ρύθμιση “4WD Sport” η διαφορά μεγαλώνει καθώς το ποσοστό που κατευθύνεται πίσω αυξάνεται ενώ όταν απενεργοποιείται το Dynamic Stability Control, η M8 (Coupe, Convertible, Competition ή μη) μετατρέπεται σε ένα πισωκίνητο θηρίο που απαιτεί προσοχή και “χέρια”. Το αποτέλεσμα είναι 0-100 της τάξης των 3,2 δευτερολέπτων για την M8 Coupe Competition (η Convertible είναι 0,1 δευτερόλεπτα αργότερη) και 3,3 δευτερολέπτων για την “απλή” M8 Coupe (και πάλι, η Convertible είναι 0,1 δευτερόλεπτα αργότερη). Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h αλλά αυτός ο κόφτης μπορεί να αυξηθεί στα 302 km/h με το προαιρετικό, “Driver’s Package”.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στον συνδυασμό πλαισίου-ανάρτησης, όπου βρίσκουμε νέα και ειδικά για την περίσταση εξαρτήματα που εξασφαλίζουν ότι η M8 προσφέρει τα σπορ χαρακτηριστικά που περιμένει κάποιος από μία BMW M, χωρίς να θυσιάζει την πολυτέλεια και την άνεση ενός GT όπως η 8 Series. Εξαρτήματα όπως οι σφυρήλατοι σύνδεσμοι στο πίσω μέρος, οι νέες αντιστρεπτικές ράβδοι, οι ενισχύσεις στο πλαίσιο τόσο μπροστά όσο και πίσω καθώς και η standard ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το M Servotronic ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, το Active M Differential και το νέο σύστημα πέδησης που ενσωματώνει 3 διαφορετικές λειτουργίες σε ένα συμπαγές module. Αυτό σημαίνει ότι η αίσθηση του πεντάλ είναι βελτιωμένη, οι επεμβάσεις του συστήματος ευστάθειας είναι πολύ ταχύτερες και πιο ακριβείς και η απόκριση του πεντάλ είναι πιο “δυναμική” ενώ για πρώτη, ίσως, φορά, είναι εφικτή και η ρύθμιση της αίσθησης του πεντάλ μεταξύ μίας πιο άνετης και μίας πιο άμεσης.

Όσον αφορά στο κομμάτι της εμφάνισης, η M8 είναι ακριβώς όπως θα την φανταζόταν κάποιος. Εντυπωσιακή, κλασάτη και σπορ με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα φαρδιά φτερά με τα “βράγχια” στο πλάι, νέους καθρέπτες και μία διακριτική αεροτομή που συνδυάζεται με τον διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Από το σύνολο δεν θα μπορούσε να λείπει και η χαρακτηριστική, τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ενώ αν όλα αυτά δεν είναι αρκετά, η BMW προσφέρει το “M Carbon” πακέτο. Στο εσωτερικό από την άλλη, η γερμανική εταιρία συνδυάζει το design με την “προοδευτική πολυτέλεια” και τα σπορ χαρακτηριστικά μίας “M” ενώ δεν θα μπορούσε να μην παρατηρήσει κάποιος τα μαγικά, κόκκινα κουμπάκια στο τιμόνι. Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το 4ο τρίμηνο του έτους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.