Ηλεκτρικό ή υβριδικό; Διχασμένη η BMW για το επόμενο i8.

Η BMW βρίσκεται σε μία πολύ κρίσιμη καμπή στην εξέλιξη του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα γενιά του i8 καθώς στοχεύει στο λανσάρισμα του κάποια στιγμή εντός του 2023, αλλά ακόμα δεν έχει οριστικοποιήσει τον τύπου του κινητήριου συνόλου με το οποίο θα το εξοπλίσει.

Υπάρχουν δύο γραμμές σκέψεις για το νέο i8. Αμφότερες έχουν τα πλεονεκτήματα τους αλλά δεν υπάρχει μία οριστική απόφαση ακόμα.

Φέρεται να έχει δηλώσει ανώνυμο, υψηλόβαθμο στέλεχος σε αγγλικό μέσο σχετικά με το θέμα. Η πρώτη “γραμμή σκέψεις” αφορά στην εξέλιξη ενός plug-in υβριδικού powertrain στο ίδιο μήκος κύματος με το i8 που πωλείται σήμερα. Ένας βενζινοκινητήρας και ένας αριθμός ηλεκτροκινητήρων που θα παράγουν συνδυαστικά περισσότερα από 700 άλογα όπως γνωρίζουμε από προηγούμενα δημοσιεύματα. Η εναλλακτική έχει να κάνει με την μετατροπή του i8 σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό super sportscar, το οποίο ανταγωνιστεί ένα διαφορετικό σετ μοντέλων όπως το επερχόμενο Tesla Roadster και ,δυνητικά, τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του Audi R8.

Σε αυτή την περίπτωση, το νέο BMW i8 θα υιοθετήσει ένα ολοκαίνουριο κινητήριο σύνολο που έχει εξελιχθεί με την επόμενη γενιά ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίες ιόντων λιθίου τελευταίας τεχνολογίας από την κινεζική CATL. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση εντοπίζεται στην αρχιτεκτονική: Ενώ η τρέχουσα πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει ένα αμιγώς ηλεκτρικό powertrain, υστερεί στον τομέα της ευελιξίας σε σύγκριση με τις σύγχρονες αρχιτεκτονικές τύπου “skateboard” που χρησιμοποιούν κάποιοι ανταγωνιστές. Όπως είπαμε λοιπόν, καμία οριστική απόφαση δεν έχει παρθεί ακόμα από τα μεγάλα κεφάλια της BMW, αλλά κάποια βασικά σημεία θα πρέπει να οριστικοποιηθούν σύντομα αν θέλουν να τηρηθεί το πρόγραμμα. Έτσι, περιμένουμε νεότερα εντός του 2019.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.