Η Audi φρεσκάρει το A4!

Όσο τα χρόνια περνούν και ο ανταγωνισμός ανανεώνεται, το ίδιο πρέπει να κάνει και η Audi. Κι αυτό ακριβώς κάνει, παρουσιάζοντας σήμερα την σημαντικά αναβαθμισμένη, facelift έκδοση του A4 που θα πρέπει να σταθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η ολοκαίνουρια 3-Series, η πάντοτε κλασική C-Class αλλά και η Giulia και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας.

Σύμφωνα με την Audi, η λίστα των αλλαγών που έχουν γίνει στην εμφάνιση περιλαμβάνει την “φαρδύτερη και πιο επίπεδη” Singleframe γρίλια, τα standard LED φωτιστικά σώματα με τα Matrix LED να προσφέρονται προαιρετικά, κάποιες τροποποιήσεις στους αεραγωγούς εμπρός και τις απολήξεις των εξατμίσεων πίσω και ορισμένες μικρότερες πινελιές σε ολόκληρο το αμάξωμα που μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα έντονες, αλλά δημιουργούν ένα πιο “φρέσκο” σύνολο χωρίς να διαταράσσουν τις ισορροπίες. Ανάλογες είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα, όπου η μεγαλύτερη διαφορά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο αφορά στην ενσωμάτωση της τελευταίας έκδοσης του MMI συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζεται με μία οθόνη 10.1 ιντσών. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που προβάλλεται σε μία οθόνη 12.3 ιντσών ενώ τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης έχουν ομαδοποιηθεί για την ευκολία τόσο της ίδιας της εταιρίας όσο και των αγοραστών σε 3 πακέτα: Tour, City και Park.

Πιο σημαντική όμως, είναι η ανανέωση στην οποία προχώρησε η Audi στα κινητήρια σύνολα. Εκεί όπου θα προσφέρει 6 επιλογές: από το “βασικό” των 150 ίππων έως και το κορυφαίο, μη-RS των 347. Από το A4 35 TFSI, που είναι και το μοναδικό που διαθέτει standard μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, έως και το S4 TDI. Καθώς αναφερθήκαμε στο χειροκίνητο κιβώτιο της 35 TFSI έκδοσης, αξίζει να αναφέρουμε πως όλα τα υπόλοιπα A4/S4 έρχονται με standard αυτόματο κιβώτιο (είτε το 7-τάχυτο S tronic είτε το 8-τάχυτο triptronic) ενώ οι πιο φθηνές εκδόσεις είναι μπροστιοκίνητες και σε όλες τις υπόλοιπες το σύστημα quattro ανήκει στον standard εξοπλισμό. Επίσης, η Audi μας ενημερώνει ότι 3 από τα 6 κινητήρια σύνολα εξοπλίζονται με mild-hybrid σύστημα που μειώνει την κατανάλωση έως και κατά 0,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Πριν κλείσουμε, να σημειώσουμε ότι το νέο Audi A4 είναι διαθέσιμο είτε με την standard ανάρτηση είτε με μία sport καθώς και δύο “ενεργά” συστήματα ενώ στο A4 Allroad, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 35 χιλιοστά, τα μετατρόχια είναι κατά 6 χιλιοστά μεγαλύτερα εμπρός και 11 πίσω και οι τροχοί είναι 12 χιλιοστά φαρδύτεροι! Οι παραγγελίες για το ανανεωμένο A4 ανοίγουν, σύμφωνα με την Audi, από τον Μάιο του 2019, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για το ερχόμενο φθινόπωρο.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.