Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD. Στο πνεύμα της εποχής

Πολύ ιδιαίτερη η εξωτερική εικόνα του

Ποιος μπορείς να αμφισβητήσει το γεγονός πως η Mitsubishi είναι ένας από τους κατασκευαστές εκείνους που γνωρίζουν τη τετρακίνηση και τα SUV όσο λίγοι. Άλλωστε όταν η Ιαπωνική εταιρία είχε στη γκάμα της το Pajero, οι περισσότεροι δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει εκτός δρόμου κίνηση, ενώ όταν κέρδιζε το ένα Paris Dakar πίσω από το άλλο, οι ανταγωνιστές κοιτούσαν από απόσταση. Ωστόσο το πέρασμα των ετών, δεν στάθηκε σύμμαχος της Iαπωνικής εταιρίας και τα οικονομικά της αποτελέσματα την έφεραν σε μία αρκετά δυσχερή θέση. Σε μία θέση η οποία ωστόσο δείχνει πλέον να αποτελεί οριστικό παρελθόν μετά την εξαγορά της από τον όμιλο Renault-Nissan και αυτό θα αρχίσει να φαίνεται πολύ πιο έντονα μετά το 2020.

“Ογκώδες” και εντυπωσιακό το εμπρός μέρος του

Mέχρι τότε όμως η Ιαπωνική εταιρία έρχεται να μας αποδείξει για ακόμη μία, πολλοστή, φορά ότι γνωρίζει από SUV, κατασκευάζοντας και παρουσιάζοντας το, καλύτερο SUV στην ιστορία της, όπως ισχυρίζονται οι άνθρωποι της εταιρίας. Το αν ισχύει ή όχι είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής της δικίνητης έκδοσης του ολοκαίνουριου Mitsubishi Eclipse Cross. Eνός μοντέλου που μπορεί σε κάποιους να φαίνεται περίεργη η ύπαρξη μία έκδοσης με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, είναι ωστόσο σύμφωνη με το πνεύμα και τις ανάγκες της εποχής.

Αρκετά δυναμικό και το προφίλ του

Με εντυπωσιακό παρουσιαστικό

Ξεκινώντας από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, οφείλουμε να σημειώσουμε πως τοποθετείται ανάμεσα στα ASX και Outlander. Αυτό ισχύει εξαιτίας των εξωτερικών του διαστάσεων καθώς το μήκος του βρίσκεται στα 4,405 μέτρα το πλάτος στα 1.805 μέτρα, το ύψος στα 1,685 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2,670 μέτρα. Οι σχεδιαστές, ευτυχώς, κατανόησαν πως όφειλαν να αφήσουν στην άκρη τη κάπως συντηρητική τους φιλοσοφία και να δημιουργήσουν ένα πρωτότυπο και νεανικό σχήμα και το αποτέλεσμα είναι η αλήθεια πως τους δικαιώνει.

Η σχεδίαση του πίσω μέρους δυσκολεύει κάπως την ορατότητα

Αυτό διότι το Eclipse Cross είναι ότι πιο φρέσκο και διαφορετικό κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στη κατηγορία των SUV αλλά και γενικότερα θα τολμούσαμε να πούμε. Οι έντονες γραμμές, με την σαφώς κουπεδίζουσα αισθητική του πίσω μέρους και το πολύ ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό εμπρός κομμάτι, δημιουργούν ένα σύνολο που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Στο ιδιαίτερα έντονο  εμπρός μέρος κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα και το, αρκετό είναι η αλήθεια, χρώμιο στον προφυλακτήρα.

Σύγχρονο εσωτερικό

Προσεγμένο εσωτερικό

Ιδιαίτερη προσοχή  δόθηκε και εντός του αυτοκινήτου, όπου το πρώτο που σε κερδίζει είναι η σαφώς συμβαδίζουσα με το σήμερα, εικόνα που διαθέτει η καμπίνα των επιβατών. Η μεγάλη οθόνη αφής, ο σύγχρονος πίνακας οργάνων και όλες οι αναγκαίες τεχνολογικές επιλογές, άνεσης και ασφάλειας, καθιστούν το Eclipse Cross ένα πραγματικά σύγχρονο και σύμφωνο με τις επιταγές του σήμερα, μοντέλο. Στα θετικά και το touch pad στη βάση της κεντρικής κονσόλας, μέσω του οποίου μπορεί κανείς να χειριστεί την οθόνη των επτά ιντσών που βρίσκεται ι στο πάνω μέρος του ταμπλό και η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης με κινητά android ή iPhone, μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Ικανοποιητικοί οι χώροι για το μέγεθος της κατηγορίας

Επίσης θα θέλαμε να σταθούμε και στους χώρους, οι οποίοι είναι ικανοί να μεταφέρουν ακόμη και πέντε ενήλικα άτομα ενώ δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στις επιλογές που διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο στο αυτοκίνητο και την καθημερινή χρήση. Χαρακτηριστικό είναι  ότι τα πίσω καθίσματα είναι ανακλινόμενα σε εννέα θέσεις και συρόμενα κατά 20 εκατοστά, αυξομειώνοντας ανάλογα την κατανομή των χωρών για επιβάτες και αποσκευές.

Άνετα ακόμη και στη πολύωρη οδήγηση

Έτσι ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 341 ως 448 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένας υποδαπέδιος χώρος αποθήκευσης 37 λίτρων. Η θέση οδήγησης προσφέρει άνεση, καλή πλευρική στήριξη και ορατότητα, ικανοποιώντας απόλυτα τον οδηγό με μοναδικές ενστάσεις την ορατότητα προς τα πίσω λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασης της πέμπτης πόρτας, καθώς και τη τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα σε σημείο που δυσκολεύεσαι κάπως στον χειρισμό τους.

Επίσης ικανοποιητικός

Ικανός και με λογική κατανάλωση

Οι μηχανικοί της Μitsubishi επέλεξαν να εξοπλίσουν το νέο τους SUV  με έναν και μόνο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων ο οποίος με τη βοήθεια turbo αποδίδει 163 ίππους και συνδυάζει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό για καλύτερη απόδοση σε όλη τη γκάμα των στροφών με παράλληλο περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδονταν μόνο στους εμπρός τροχούς, Η συγκεκριμένη έκδοση ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 ο χρόνος είναι 10.3’’.  Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας με λογικούς ρυθμούς κίνησης παντού, κινήθηκε στη περιοχή των 8 λτ./100 χλμ. τιμή λογική για ένα βενζινοκίνητο SUV το βάρος του οποίου ξεπερνάει τα 1400 κιλά.

Πρσοσεγμένη λειτουργία, λογική κατανάλωση και μία αίσθηση ότι θα αντέξει στο χρόνο

Tαξιδιάρικο

Με το Mitsubishi Eclipse Cross ταξιδέψαμε από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη ενώ κάναμε και αρκετά χιλιόμετρα τόσο εντός πόλης όσο και σε επαρχιακά κομμάτια. Και η πρώτη αίσθηση που σου δημιουργεί είναι πως πρόκειται για ένα  ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, με έμφαση στην άνεση. Παράλληλα καταφέρνει να είναι  και ευχάριστο οδηγικά, με  πολύ καλή αίσθηση, ακριβές και γρήγορο τιμόνι, δυνατά φρένα και  αναρτήσεις, που προσφέρουν άνεση στις ευθείες της εθνικής οδού, αλλά παράλληλα περιορίζουν και τις κλίσεις στις στροφές. Στα θετικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται χωρίς αμφιβολία και η υψηλή ποιότητα κύλισης, που καταφέρνει και αντιμετωπίζει με επιτυχία το σύνολο σχεδόν των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Η αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου είναι πολύ καλή και μπορεί η κλιμάκωση να μην αφήνει τον κινητήρα να ξεδιπλώσει το σύνολο των  αρετών που αναμφίβολα έχει, είμαστε ωστόσο σίγουροι πως διαφυλάσσει με το τρόπο αυτό  την υψηλότατη αξιοπιστία της μάρκας.

Άνετο στις ευθείες, χωρίς κλίσεις στις στροφές

Σύγχρονο σε όλα του

Με όλα αυτά κατά νου, μπορούμε να μιλάμε για ένα πραγματικά σύγχρονο και ολοκληρωμένο SUV. Με δύναμη, ευχάριστη οδική συμπεριφορά, δυναμική εμφάνιση, πλούσιο εξοπλισμό και μία βαριά για την κατηγορία καταγωγή. Το νέο SUV της Ιαπωνικής εταιρίας ξεκινά από τα 21650 ευρώ, για την 4×2 έκδοση Inform με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων. Από τη βασική, δε, έκδοση εξοπλισμού, είναι εφοδιασμένο με αρκετά συστήματα ασφαλείας, όπως τα Lane Departure Warning, Forward Collision, cruise control, Hill Start Assist, επτά αερόσακους.

Δικίνητο μεν, δεν θα πεί όχι σε λογική εκτός δρόμου κίνηση δε
  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Τιμή
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Αξιοπιστία


  • Ορατότητα πρός τα πίσω

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας1500 κ.εκ. Turbo
Ίπποι163
0-10010.3″
Τελική ταχύτητα205 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής8.2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2151 γρ/χλμ
Πολύ όμορφες

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.