BMW X3 M & X4 M. Ανεβάζουν τον πήχη με έως και 510 ίππους!

Η BMW M GmbH επεκτείνει την γκάμα της ώστε για πρώτη φορά στην ιστορία της να περιλαμβάνει μοντέλα τόσο στην κατηγορία των μεσαίων Sports Activity Vehicle (SAV) όσο και σε αυτή των αντίστοιχων Sports Activity Coupe (SAC) με τις νέες X3 M και X4 M. Τα πρώτα 2 σε μία σειρά 7 νέων “M” μοντέλων που θα παρουσιάσει η γερμανική εταιρία εντός του 2019, με τον στόχο γι’ αυτά να είναι σαφής εξαρχής:

Η φιλοσοφία μας από τη στιγμή που ξεκινήσαμε ήταν να παρέχουμε μία εμπειρία οδήγησης ανάλογη των M3/M4 αλλά με την επιπλέον σιγουριά της τετρακίνησης και υψηλότερη θέση οδήγησης.

Αρχικά, αναφερόμασταν σε αυτά τα μοντέλα ως M3X και M4X εσωτερικά.

Δήλωσε ο product manager της BMW M, Lars Beulke. Η συνταγή για τη δημιουργία των δύο νέων προτάσεων είναι αυτή που ακολουθεί πάντα η BMW – και γιατί να αλλάξει άλλωστε, όταν έχει αποδειχθεί τόσο επιτυχημένη; Αρχικά, ενισχύεις το πλαίσιο με ειδικές για την έκδοση επεμβάσεις και τροποποιείς την ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και νέες ρυθμίσεις που ταιριάζουν καλύτερα στον χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Η standard διάταξη των γονάτων McPherson εμπρός και των πολλαπλών συνδέσμων πίσω δεν έχει αλλάξει, αλλά οι μηχανικοί τοποθέτησαν νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που “φιλοξενούν” δίσκους 395 χιλιοστών εμπρός και 370 πίσω που συνδυάζονται με 4-πίστονες δαγκάνες και μονοπίστονες πίσω.

 

Στη συνέχεια, πρέπει να κάνεις τα αυτοκίνητα να ξεχωρίζουν και εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι σχεδιαστές που δημιούργησαν ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την εμφάνιση των X3 M και X4 M. Νέο είναι το μαύρο περίγραμμα των “νεφρών” που συνδυάζεται αρμονικά με τους μαύρους καθρέπτες και τα μαύρα “βράγχια” πίσω από τους εμπρός τροχούς όπως και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που φροντίζουν για την ψύξη των μηχανικών μερών ενώ το προαιρετικό “M Carbon” πακέτο, αντικαθιστά κάποια κομμάτια (βλ. εισαγωγές αέρα, διαχύτης, καλύμματα καθρεπτών κ.ά.) με νέα, κατασκευασμένα από CFRP. Όσον αφορά στο εσωτερικό, παρατηρούμε το νέο τιμόνι που έχει τα paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων και 2 κόκκινα, M1/M2 κουμπιά για την παραμετροποίηση των επιμέρους συστημάτων, τα σπορ καθίσματα, τον ειδικό για την περίσταση πίνακα οργάνων κ.ά.

Τέλος, αφού έχεις κανονίσει όλες τις “εκκρεμότητες” και έχεις προετοιμάσει το όχημα για την τελευταία σου κίνηση, φροντίζεις ώστε να έχει την απαραίτητη δύναμη. Για τις X3 M και X4 M, η BMW επέλεξε τον κλασικό M TwinPower Turbo 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 480 ίππους και 600 Nm ροπής στην standard έκδοση. Στην “Competition” δε, παράγει 510 ίππους! Σε κάθε περίπτωση, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (M Steptronic) και το νέο, M xDrive σύστημα τετρακίνησης όπως το είδαμε για πρώτη φορά στην M5. Χάρη σε όλα αυτά, το sprint στα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε 4.2 δευτερόλεπτα (4.1 για τις Competition) ενώ η τελική ταχύτητα είναι, παραδοσιακά, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.