Νέο Ford Explorer. Ισχυρότερο, ελαφρύτερο και με νέα, πισωκίνητη αρχιτεκτονική!

Στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουμε γνωρίσει από κοντά το Ford Explorer αλλά είναι ένα μοντέλο-στυλοβάτης της αμερικανικής εταιρίας στην κατηγορία των SUVs στις Η.Π.Α. Ένα μοντέλο που παρά το γεγονός ότι δεν είχε ανανεωθεί τα τελευταία 8 χρόνια (!!) κατάφερε να πουλήσει 262.000 αυτοκίνητα το 2018. Τώρα, η Ford παρουσίασε τη νέα εκδοχή του, εφοδιάζοντας το με τα απαραίτητα πολεμοφόδια ώστε να το βοηθήσει να πουλήσει πολλά περισσότερα.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τα θεμέλια του Explorer, με το μεγάλο 7-θέσιο SUV να βασίζεται πλέον σε μία νέα, πισωκίνητη αρχιτεκτονική που με την χρήση περισσότερου αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, υπόσχεται πως είναι 90 κιλά ελαφρύτερη χωρίς να θυσιάζεται η ακαμψία και η ασφάλεια. Την κίνηση της βασικής έκδοσης έχει αναλάβει ένας υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.3 λίτρων που αποδίδει 304 άλογα και 420 Nm ροπής ενώ όποιος επιθυμεί κάτι περισσότερο τόσο στον τομέα των επιδόσεων, όσο και σε αυτόν των δυνατοτήτων, υπάρχει και ένας 3-λιτρος EcoBoost V6 που παράγει 370 ίππους και 514 Nm ροπής. Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο ενώ, όπως είπαμε, η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς του πίσω άξονα με το “έξυπνο” σύστημα τετρακίνησης να προσφέρεται προαιρετικά.

Εξωτερικά, το νέο Explorer έμεινε σχετικά πιστό στην κληρονομιά του. Το design αποτελεί εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δείχνει γερασμένο ή παρωχυμένο. Απλά είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Στο εσωτερικό από την άλλη, οι σχεδιαστές επέλεξαν μία μινιμαλιστική προσέγγιση αλλά “έντυσαν” τις επιφάνειες με πιο ποιοτικά υλικά και εξόπλισαν το Explorer με περισσότερη τεχνολογία. Με μία πρώτη ματιά, ξεχωρίζουν ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων στην οθόνη των 12.3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό και η επίσης προαιρετική οθόνη των 10.1 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης SYNC3. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η standard οθόνη για το σύστημα infotainment είναι 8 ιντσών και το Explorer εξοπλίζεται με την σουίτα συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας Co-Pilot360.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.