Η Koenigsegg Regera πιο σέξι από ποτέ σε “γυμνό” carbon.

Έχουν κάτι τα ανθρακονήματα που όταν χρησιμοποιούνται σε εξωτικές κατασκευές από ανθρώπους που τους περισσεύει το ταλέντο και η τέχνη, γίνονται εξαιρετικά ελκυστικά. Θα μπορούσε να είναι ακριβώς το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται σε εξωτικές κατασκευές, αλλά δεν το πιστεύω και αυτή η πεποίθηση προκύπτει από την σύγκριση του ίδιου αυτοκινήτου με χρώμα και σε μία έκδοση “γυμνού” carbon. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα αλλά είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για την Koenigsegg Regera και πιο συγκεκριμένα, για την πρώτη που δεν καλύπτει το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της με χρώμα.

Για την ακρίβεια, δεν το καλύπτει με τίποτα. Είναι εκθαμβωτική στην απόλυτη γύμνια της. Πάνω στην συγκεκριμένη, μοναδική Regera δεν θα βρεις λάκα, βερνίκι ή οποιαδήποτε επίστρωση. Ακόμα και το λεπτότατο στρώμα εποξικής ρητίνης που καλύπτει, υπό φυσιολογικές συνθήκες, ένα κουραρισμένο ανθρακονημάτινο πάνελ, έχει αφαιρεθεί έπειτα από πολύ προσεκτικό και πολύ χρονοβόρο τρίψιμο με το χέρι. Το παραμικρό λάθος θα μπορούσε να χαλάσει, οπτικά τουλάχιστον, το απίστευτο αποτέλεσμα που βλέπεις στις φωτογραφίες.

Ένα αποτέλεσμα που όπως μας λέει η σουηδική εταιρία, είναι ένα εντελώς νέο look για τα ανθρακονήματα. Το αμάξωμα είναι κρύο στην αφή και η γυαλάδα της ρητίνης ή του βερνικιού λάμπει διά της απουσίας της αφήνοντας πίσω μία όψη γραφίτη καθώς κάθε νήμα είναι πλήρως εκτεθειμένο. Φυσικά, πριν εφαρμόσει αυτή την τεχνική σε ένα ολόκληρο αυτοκίνητο, η Koenigsegg την τελειοποίησε σε ζάντες, αεροτομές, splitters, τιμόνια κλπ ενώ έχουν πραγματοποιηθεί εκτενείς δοκιμές για να εξακριβωθεί η αντοχή της τεχνικής στο κρύο, την ζέστη, την υγρασία και όποιο άλλο καιρικό στοιχείο μπορείς να φανταστείς. Αυτό που έχει ενδιαφέρον δε, είναι ότι το συγκεκριμένο, “γυμνό” carbon είναι πολύ πιο ανθεκτικό σε γρατζουνιές και μικροχτυπήματα από το βερνικωμένο, καθώς το βερνίκι είναι πολύ πιο ευαίσθητο από τα ανθρακονήματα! Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η KNC (Koenigsegg Naked Carbon) Regera, είναι περίπου 20 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με μία βαμμένη Regera. Τώρα πάντως, η μοναδική αυτή δημιουργία έχει πάρει την θέση της στο γκαράζ του πελάτη που την παράγγειλε και μας άφησε με το σαγόνι στο πάτωμα…

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.