Honda. Mε νέες προτάσεις

Η Honda αποκαλύπτει ολόκληρη την Ευρωπαϊκή σειρά μοτοσυκλετών της για το 2019 στην Έκθεση EICMA στο Μιλάνο, με την παρουσίαση δύο νέων προϊόντων και τριών εκτενώς αναβαθμισμένων μοντέλων, που φέρουν νέα ενέργεια στο μεσαίο χώρο της εξαιρετικά πλούσιας και ανεπτυγμένης προϊοντικής οικογένειας της εταιρίας. Μετά την παρουσίαση των τριών ‘γυμνών’ μοτοσυκλετών της CB1000R, CB300R και CB125R το 2018, η Honda φέρνει τώρα τη μοναδική εμφάνιση Neo Sports Café’ στη μεσαία κατηγορία. Η στιλιστική ‘γλώσσα’ είναι σύγχρονη και μινιμαλιστική, και ‘παντρεύει’ στοιχεία εμπνευσμένα από café racer και μία εξαιρετικά συμπαγή ‘τραπεζοειδή φόρμα’, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας δίνει δυναμικά το παρών, ενώ  ο χαρακτηριστικός, στρογγυλός προβολέας και το ανάγλυφο ρεζερβουάρ καυσίμου υπογραμμίζουν την αίσθηση Neo Sports Café’. Η premium εμφάνιση συνοδεύεται από premium προδιαγραφές: Ανάποδο πιρούνι Showa 41mm ‘Separate Function’, τετραπίστονες, ακτινικές εμπρός δαγκάνες, Honda Selectable Torque Control, συμπλέκτης ελεγχόμενης ολίσθησης και υπερσύγχρονα όργανα.

Το αποτέλεσμα είναι μία επιθυμητή, ‘γυμνή’ μοτοσυκλέτα μεσαίου βάρους με ένα μοναδικό συνδυασμό στυλ, επιδόσεων και κορυφαίων προδιαγραφών. Ένα ακόμα νέο όνομα στη σειρά της Honda είναι η σπορ μοτοσυκλέτα μεσαίου βάρους CBR650R. Υιοθετεί νέο στυλ έντονα εμπνευσμένο από την CBR1000RR Fireblade με ζωηρές δυναμικές γραμμές και εκτεταμένα πλαϊνά φέρινγκ, και επιπλέον πολύ κοντή ουρά και στενό, διπλό προβολέα LED. Η CBR650R είναι 6kg ελαφρύτερη από την CBR650F (που αντικαθιστά) με μία πιο σπορ θέση οδήγησης αφού τα clip on έχουν μετακινηθεί 30mm προς τα εμπρός και τα μαρπσιέ αντίστοιχα, προς τα πίσω και ψηλότερα. Ο κλασικός, εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda έχει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής κατά 1.000rpm, αποδίδοντας 5% περισσότερη ισχύ στις υψηλές στροφές, φτάνοντας τα 70kW στις 12.000rpm. Αυτό σημαίνει ότι – μαζί με την ανάγλυφη εμφάνιση και το αναβαθμισμένο πλαίσιο– η νέα μοτοσυκλέτα φέρει επάξια το διακριτικό ‘R’.

Μετατροπές 35kW θα διατίθενται για τις CB650R και CBR650R. Ο ζωηρός δικύλινδρος (parallel twin) κινητήρας 500cc της Honda έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από 75.000 μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη από το 2013 που παρουσιάστηκε. Διαθέσιμος αρχικά με τις CB500F, CBR500R and CB500X – συμβατός για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2  – ο κινητήρας του 2019 αποδίδει ισχυρότερη ισχύ και ροπή μεταξύ τριών και επτά χιλιάδων στροφών και χαρίζει στις τρεις ελαφρές/μεσαίες μοτοσυκλέτες αναβαθμισμένες επιδόσεις και ισχυρότερες ταυτότητες ‘roadster’, ‘sport’ και ‘adventure’ αντίστοιχα. Και τα τρία μοντέλα έχουν νέα πίσω ανάρτηση, συμπλέκτη ελεγχόμενης ολίσθησης, φώτα full LED, εκσυγχρονισμένα όργανα LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και ανεβάσματος, και νέο σιγαστήρα με δύο απολήξεις, για πιο πλούσιο ήχο του κινητήρα.

Το CB500F roadster έχει πιο ζωηρό στυλ, από πάνω μέχρι κάτω, με πιο αιχμηρό ρύγχος και πλαϊνά πάνελ που ‘δένουν’ αρμονικά με το ρεζερβουάρ καυσίμου. Η CBR500R είναι επίσης ανανεωμένη στιλιστικά: είναι στενότερη και πιο αιχμηρή με ισχυρές επιρροές από την Fireblade και πιο σπορ θέση οδήγησης. Η συμπαγής μοτοσυκλέτα περιπέτειας CB500X, από την άλλη, έχει ισχυρότερο χαρακτήρα Χ χάρη στο νέο εμπρός τροχό 19”, τη μακρύτερη διαδρομή των εμπρός / πίσω αναρτήσεων, την πιο λεπτή σέλα, τη μεγαλύτερη γωνία περιστροφής τιμονιού και το πιο στιβαρό, πιο σκληροτράχηλο κοστούμι fairing , που βελτιώνει την προστασία από τον αέρα. Οι πλατφόρμες κινητήρων 500cc και 650cc αποτελούν το 35% των πωλήσεων μεγάλων μοτοσυκλετών Honda στην Ευρώπη. Τα πέντε νέα προϊόντα για το 2019 προσφέρουν μία ολοκληρωμένη ισορροπία συναρπαστικών επιδόσεων στη μεσαία κατηγορία για αναβάτες όλων των επιπέδων εμπειρίας, αποτελώντας παράλληλα ένα σκαλοπάτι για τις ναυαρχίδες των μοντέλων roadster, adventure και sports της Honda.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.