Chevrolet COPO & eCOPO Camaro για κολλημένους “dragsterάκηδες”!

Οι Αμερικανοί έχουν ψύχωση με τα dragsters και αυτό αντικατοπτρίζεται από τις προτάσεις των εταιριών. Η Chevrolet, συνεχίζει την παράδοση που ξεκίνησε ακριβώς 50 χρόνια πριν, λανσάροντας την COPO Camaro ως φόρο τιμής στο αυθεντικό μοντέλο αλλά και την eCOPO Camaro για να μας επιτρέψει μία κλεφτή ματιά στο (ηλεκτρικό) μέλλον των αγώνων dragster. Πριν δούμε όμοια αλλά ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά μοντέλα, να σημειώσουμε ότι οι COPO (Central Office Production Order) εκδόσεις προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε dragstrips οπότε η Chevrolet έχει “απελευθερώσει” τα δύο μοντέλα από τα δεσμά της συμμόρφωσης με τη νομοθεσία σχετικά με την κίνηση σε δημόσιους δρόμους. Όλα για την επίτευξη του χαμηλότερου δυνατού χρόνου στο 400άρι…

Από τη μία λοιπόν, έχουμε την “παραδοσιακή” COPO Camaro. Στο ειδικό για την 50η επέτειο, “Anniversary Blue Metallic” χρώμα και με διαφορετική μάσκα από τις standard Camaro. Επιπλέον, η αμερικανική εταιρία προσφέρει το προαιρετικό “50th Anniversary Engine Appearance Package” που περιλαμβάνει πορτοκαλί μπλοκ, μαύρη ψηλή πολλαπλή εισαγωγής και χρωμιωμένα καλύμματα βαλβίδων. Όσον αφορά την καρδιά του κτήνους, η Chevrolet προσφέρει την 2019 COPO Camaro με 3 διαφορετικούς κινητήρες: τον 427 V8 με χωρητικότητα 7 λίτρων, τον supercharged 350 V8 και έναν 302 V8 που “συγγενεύει” με το σύνολο των 6.2 λίτρων που βρίσκεται στην Camaro SS.

Από την άλλη όμως, έχουμε το μέλλον. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό concept που κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 700 ίππων και 813 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα συμβατικό “Turbo 400” αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τροφοδοτείται με ρεύμα από μία ολοκαίνουρια συστάδα μπαταριών 800 V που ζυγίζει περίπου 80 κιλά και είναι στρατηγικά τοποθετημένη για να επιτευχθεί η ιδανική κατανομή βάρους: 2 από τα 4 modules βρίσκονται εκεί που ήταν οι πίσω θέσεις και τα άλλα 2, είναι στο πορτ-μπαγκάζ. Το Battery Management System ελέγχει την ένταση του ρεύματος και τις θερμοκρασίες των επιμέρους εξαρτημάτων. Το αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι ένα αγωνιστικό που μπορεί να ολοκληρώσει το πέρασμα στην περιοχή των 9 δευτερολέπτων αν και αυτό είναι απλώς ένας υπολογισμός καθώς οι δοκιμές δεν έχουν ολοκληρωθεί.

Αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την eCOPO Camaro όμως, είναι το γεγονός ότι η Chevrolet σκέφτεται να εμπλουτίσει την γκάμα των “crate” κινητήρων της με το σύνολο που κινεί το ηλεκτρικό dragcar. Σύμφωνα με την φίρμα, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να πάρει την θέση σχεδόν οποιουδήποτε LS βενζινοκινητήρα καθώς διατηρεί τους ίδιους συνδέσμους και την ίδια χωροταξία με αυτούς. Ακόμη όμως, τίποτα δεν έχει αποφασιστεί.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.