Μεγάλη και υπερπολυτελής. Αυτή είναι η νέα BMW X7!

Κάθε ημέρα που δεν παρουσιάζεις ένα νέο μοντέλο, είναι μία ημέρα που δεν το βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες. Με αυτή τη λογική και αφού πρώτα μας έδειξε το Concept X7 iPerformance, η BMW αποκάλυψε την ολοκαίνουρια X7, όπως αυτή θα περάσει στην παραγωγή. Το μεγαλύτερο “X” μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρία, με μήκος 5.15 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα, ύψος 1.80 μέτρα και μεταξόνιο που αγγίζει τα 3.105 mm, η νέα BMW X7 “συνδυάζει το παρουσιαστικό, την αποκλειστικότητα και την ευρυχωρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με την ευελιξία και την πολυχρηστικότητα ενός Sports Activity Vehicle (SAV)”.

Για το εσωτερικό, η BMW επέλεξε για το SUV-ναυαρχίδα της μία standard, 7-θέσια διαμόρφωση αλλά προσφέρει στους πελάτες την δυνατότητα επιλογής 2+2+2, αφαιρώντας μία θέση αλλά αυξάνοντας την άνεση και την αίσθηση της πολυτέλειας για τις υπόλοιπες. Κατά τα άλλα, ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι κλασικός, με το “πολυεπίπεδο” ταμπλό που φιλοξενεί την οθόνη 12.3 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ ο οδηγός έχει πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ο χώρος αποσκευών όταν όλες οι σειρές καθισμάτων βρίσκονται στη θέση τους δεν ξεπερνά τα 326 λίτρα σε χωρητικότητα αλλά αν αναδιπλωθούν οι δύο πίσω σειρές, αγγίζει τα 2.120 λίτρα και η πρόσβαση σε αυτόν είναι ούτως ή άλλως εύκολη χάρη στη διαιρούμενη πίσω πόρτα και την αερανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα έως και κατά 40 χιλιοστά.

Προς το παρόν, η BMW επιβεβαίωσε 4 μοντέλα αν και περιμένουμε να δούμε πόσα από αυτά θα εισαχθούν στη χώρα μας. Στη βάση της γκάμας όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες βρίσκεται η X7 xDrive30d, η οποία κινείται χάρη σε έναν 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά turbo diesel απόδοσης 265 ίππων και στην κορυφή, πάλι των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, είναι η X7 M50d που εξοπλίζεται με τον quad-turbo 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά των 400 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες είναι η X7 xDrive40i και η X7 xDrive50i με την πρώτη να “κρύβει” κάτω από το καπό τον υπερτροφοδοτούμενο, 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα των 340 ίππων και την τελευταία, με τον νέο V8, να μην είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το xDrive σύστημα τετρακίνησης της BMW, ενώ η X7 M50d συγκεκριμένα, διαθέτει και το M Sport διαφορικό. Διαθέσιμο (προαιρετικά) είναι το “Off-Road Package” ενώ στον standard εξοπλισμό ανήκει η αερανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Standard είναι επίσης οι ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών (21 ιντσών προαιρετικά), ο τετραζωνικός κλιματισμός, η τεράστια ηλιοροφή και μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Η BMW X7 θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της στην επερχόμενη έκθεση του Los Angeles και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τον Μάρτιο του 2019.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.