Η Mercedes-AMG One καθυστερεί για… προφανείς λόγους.

Υπάρχει λόγος που τα αγωνιστικά περιορίζονται στις πίστες. Μηχανολογικά κυρίως, είναι “ντίβες” και εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, τις ντίβες δεν τις πηγαίνεις για πατσά. Η ντίβα στο συγκεκριμένο παράδειγμα, δεν είναι άλλη από την Mercedes-AMG One που υπόσχεται να φέρει, κυριολεκτικά, την τεχνολογία της F1 στον δρόμο. Όπου δημόσιος δρόμος, ο προαναφερθείς πατσάς. Θέλει πειθώ και χρόνο για να συνηθίσει η ντίβα το ιδιαίτερο έδεσμα, όπως θέλει ακριβώς τα ίδια και ο πρακτικά αγωνιστικός, υπερτροφοδοτούμενος, υβριδικός V6. Ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers δεν “κρύβεται” σχετικά:

Έχουμε μία καθυστέρηση. Δεν είναι μυστικό – μιλώ ανοιχτά γι’ αυτό με τους πελάτες και με εσάς. Έπρεπε να κάνουμε κάποιες τροποποιήσεις στο powertrain.

Δήλωσε σε αγγλικό μέσο. Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που βρήκε μπροστά της η ομάδα των μηχανικών, είναι η επίτευξη ενός σταθερού ρελαντί στις 1.200 σ.α.λ. Ενώ κάθεται στο grid, ο κινητήρας του μονοθεσίου της Mercedes-AMG λειτουργεί στις 5.000 σ.α.λ. και κανείς δεν νοιάζεται. Η F1 δεν έχει standards εκπομπών ρύπων. Για να κυκλοφορήσει στον δρόμο όμως, η “One” πρέπει να έχει σταθερό ρελαντί και αντίστοιχα σταθερές εκπομπές ρύπων. Όμως η γερμανική φίρμα συνεργάζεται στενά με το HPP (High Performance Powertrains) τμήμα και έχοντας εξασφαλίσει την υπομονή των πελατών, θα επιλύσει τα όποια προβλήματα.

Εν τω μεταξύ, ο Moers αποκάλυψε ότι η καθυστέρηση αγγίζει τους 9 μήνες και ότι η “One” δεν έχει περάσει ακόμα στην φάση των δοκιμών σε δημόσιους δρόμους. Δήλωσε επίσης ότι η F1 δρόμου που ετοιμάζει δεν λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.

Δεν κάνουμε δοκιμές στην τελική ιπποδύναμη ακόμα. Προηγούμενες δοκιμές, έγιναν στο 40% και στη συνέχεια, πήγαμε στο 60%. Τώρα, είμαστε στο 80-85%. Βλέπουμε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Κάνουμε εξαιρετική δουλειά στο δυναμόμετρο του HPP.

Το αφεντικό της AMG, ξεκαθάρισε όμως ότι ενώ οι επιδόσεις της “One” είναι εξωπραγματικές (και όχι μόνο στην ευθεία), παραμένει ένα αυτοκίνητο.

Πατάς το κουμπί και ξεκινά. Μπορείς να την οδηγήσεις ήρεμα. Μπορείς να ξεκινήσεις ηλεκτρικά και ο κινητήρας εμπλέκεται μετά. Λειτουργεί.  Μπορείς να οδηγήσεις το αυτοκίνητο “σεμνά” και –παρότι μπορεί να μην το απολαύσεις- να κινηθείς μέσα στην πόλη. Σταμάτα-ξεκινά, τα πάντα!

Προφανώς δεν θα βρεθούμε ποτέ πίσω από το τιμόνι μίας Mercedes-AMG One, αλλά όλα αυτά μας έχουν κάνει να αδημονούμε για την παρουσίαση της. Ούτε μπορώ να φανταστώ πώς είναι να περιμένεις μέχρι το 2020 για να την αποκτήσεις – αν είσαι ένας από τους ελάχιστους τυχερούς που βρίσκονται σε αυτή τη θέση.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.