VW T-ROC 1.5 TSi. Για πιο απαιτητικούς

Έχοντας δοκιμάσει την έκδοση με τον χιλιάρι τρικύλινδρο TSi κινητήρα στο T-ROC και έχοντας μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα, θέλαμε διακαώς να οδηγήσουμε και την έκδοση με τον 1.5 TSi και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, ώστε να δούμε να είναι ανάλογα καλός με τον «μικρό» και φυσικά να δώσουμε απάντηση στο αν αξίζει κάνεις να επιλέξει το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο. Μάλιστα προκειμένου να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη εικόνα και σφαιρική άποψη, χρειάστηκε να κάνουμε πάνω από 1500 χιλιόμετρα με το T-ROC των 1.5 λίτρων μέχρι να καταλήξουμε και να σας αναφέρουμε σαφώς και ευθαρσώς.

Συμπαγείς διαστάσεις με έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα

Φρέσκο μέσα έξω

Σε ότι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, το T-Roc κατέστησε σαφές με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο πως η VW έχει αλλάξει άποψη και φιλοσοφία. Το είδαμε πολύ έντονα στο Arteon, συνεχίστηκε με το Polo και επιβεβαιώθηκε με το T-Roc. Ο συντηρητισμός ανήκει οριστικά στο παρελθόν και τη θέση του έχει πάρει η πρωτοτυπία, η τόλμη στη σχεδίαση και κυρίως στη χρήση και στον συνδυασμό των χρωμάτων. Το T-Roc είναι ένα καλαίσθητο SUV, που δεν φοβάται να «παίξει» με τα χρώματα τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, ενώ το λεπτό σημείο των ισορροπιών βρίσκεται στις διαστάσεις του. Με μήκος 4,23, πλάτος 1,82 και ύψος 1,57 μέτρα το T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB των Golf, Tiguan κ.λπ., και έχει τις ιδανικές αναλογίες για να είναι όσο συμπαγές, ευρύχωρο αλλά και δυναμικό πρέπει. Τέλος τα 16.1 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος, μπορεί να μην προδιαθέτουν για «σκληρή» εκτός δρόμου χρήση, αλλά αλήθεια ποιος θα το επιλέξει για αυτόν τον σκοπό.

Σύγχρονο και νεανικό εσωτερικό, με κάπως σκληρά πλαστικά

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, βρίσκεις εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης, απολαμβάνεις τα έντονα χρώματα, ξεπερνάς με συνοπτικές διαδικασίες τα σκληρά πλαστικά που μπορεί να μην συνάδουν με ένα VW, δεν είναι σε θέση ωστόσο να χαλάσουν τη συνολικά πολύ θετική εικόνα, με το σύνολο σε προδιαθέτει ευχάριστα για οδήγηση, κοντινή και μακρινή.  Η μορφή και η λειτουργία του εσωτερικού του T-Roc έχουν επανακαθοριστεί για την ψηφιακή εποχή. Χαρακτηριστική της σχεδιαστικής αντίληψης είναι η έμφαση που έχει δοθεί στην ενοποίηση των όλο και περισσότερο ψηφιοποιημένων απεικονίσεων και οργάνων ελέγχου. Για παράδειγμα, το T-Roc μπορεί να παραγγελθεί με τη νέα γενιά του Active Info Display (πλήρως ψηφιακά όργανα), όπως ήταν στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Επίσης, τα διατιθέμενα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας ανήκουν στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με οθόνες μεγέθους μέχρι 8 ίντσες.

Nεανική άποψη και σχεδίαση παντού

Σε όλα τα T-Roc συμπεριλαμβάνονται ως στάνταρ, το Multi-Colission Braking (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας) και το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών).  Το T-Roc είναι επίσης εφοδιασμένο με το Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού) ως στάνταρ. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί για το μέγεθος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, καθώς ακόμη και πέντε ενήλικα άτομα θα μπορέσουν να βολευτούν, ενώ και τα 415 λίτρα του χώρου των αποσκευών θα σας ικανοποιήσουν πλήρως.

Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω

Έχοντας οδηγήσει την έκδοση με τον χιλιάρι τρικύλινδρο TSi, αναζητούσαμε την ευκαιρία να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του 1.5 TSi με τους 150 ίππους ο οποίος αντικατέστησε τον1.4 και που και αυτός, όπως και ο 1.4, διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Τα 250 Nm της ροπής του, είναι διαθέσιμα από τις 1500 μόλις στροφές, ενώ σε αντίθεση με τον χιλιάρι λειτουργεί καλύτερα όταν οι στροφές του ξεπεράσουν τις 2500. Στα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι είναι απολύτως εύλογη η δημιουργία της απορίας για ποιο λόγο να επιλέξω αυτό το μηχανικό σύνολο, έναντι του ενός λίτρου. Ωστόσο όταν βγείς στην εθνική οδό και κυρίως όταν αρχίζεις να πιέζεις λίγο τα πράγματα σε κλειστά ορεινά κομμάτια, διαπιστώνεις τις διαφορές, ανάμεσα στα δύο μηχανικά σύνολα.

Eξαιρετικά ομαλή λειτουργία ο 1.5 TSi

Tα 8.4’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα όπως και τα 205 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας σε καμία περίπτωση δεν είναι το ζητούμενο ή το μέτρο της κρίσης για ένα αυτοκίνητο όπως το T-Roc. Αντίθετα τα 8.2 λτ./100 χλμ της μέσης κατανάλωσης με αρκετά σβέλτο ρυθμό είναι ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο και είναι ένα από τα ζητούμενα καθώς παραμένει σε λογικά επίπεδα ακόμη και αν πιεστεί.  Οι αλλαγές του κιβωτίου είναι σαφείς και χωρίς πρόβλημα ακόμη και όταν γίνονται γρήγορα και απότομα, ενώ οι αναρτήσεις μπορεί να δίνουν κάποια κλίση στο αμάξωμα, δεν προβληματίζουν ωστόσο σε καμία περίπτωση. Το σαφές τιμόνι παρέχει στον οδηγό όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται, ενώ τα φρένα αποδείχτηκαν αποτελεσματικά και ανθεκτικά, ακόμη και μετά από μία σβέλτη χωμάτινη κατάβαση στην οποία τα καταπονήσαμε αρκετά.

Στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, με τη ροπή του κινητήρα να αυξάνει την οδηγική απόλαυση

Συνολικά το VW T-Roc έχει όλα τα εχέγγυα και ήδη πρωταγωνιστεί σε μία νέα αλλά ιδιαιτέρως δύσκολη και ανταγωνιστική κατηγορία. Όμορφη σχεδίαση, κόμπακτ διαστάσεις αλλά με καλούς χώρους, πλειάδα κινητήρων για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας και τιμή η οποία για την  έκδοση με τον 1.5 TSi κινητήρα με τους 150 ίππους ξεκινάει από τα 24300 Ευρώ με  εξοπλισμό που έχει όλα όσα χρειάζεται ο σύγχρονος οδηγός.

 

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Επιδόσεις
  • Νεανικό εσωτερικό


  • Σκληρά πλαστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας1500 κ.εκ. Turbo
Ίπποι150
0-1008.6″
Τελική ταχύτητα205 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής8.2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2120 γρ/χλμ

Μπορεί να παίρνει κλίσεις στις στροφές αλλά σε καμία περίπτωση δεν φοβίζουν

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.