Η BMW ισχυρίζεται ότι έχει “λίγο ή πολύ τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες”.

Η συζήτηση για το τι κάνει έναν κινητήρα καλύτερο από κάποιον άλλο είναι άσκοπη, ανούσια και μάταια. Καλύτερο σε τι; Στην κατανάλωση; Στις εκπομπές ρύπων; Στην απόδοση; Στο ραφινάρισμα; Άρα, δεν θα κάνω καν τον κόπο να σχολιάσω την δήλωση του επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της BMW, Klaus Froehlich, περί “λίγο ή πολύ” καλύτερων πετρελαιοκινητήρων. Δεν έχει νόημα άλλωστε για να ένα υψηλόβαθμο στέλεχος μίας εταιρίας να καυχιέται για το πόσο καλύτερα είναι τα προϊόντα της εν λόγω εταιρίας. Καταλαβαίνω τη λογική του “αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…” αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμμετέχω κιόλας.

Αυτό που κρατάω από τη συνέντευξη που έδωσε ο κος Froehlich σε αυστραλιανό μέσω, είναι ότι η BMW δεν έχει καμία διάθεση να γυρίσει την πλάτη στην πετρελαιοκίνηση.

Έχουμε μία σπείρα στην Ευρώπη όπου κάθε πολιτικός βλέπει μόνο μία λύση – την κατακραυγή των πετρελαιοκινητήρων. Από πλευράς CO2 και από την οπτική του πελάτη, ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας είναι μία πολύ καλή λύση. Ειδικά για βαριά αυτοκίνητα επιδόσεων.

Δήλωσε ο Froehlich, συμπληρώνοντας ότι το μοναδικό που θα άλλαζε ενδεχομένως, είναι η πληθώρα των εκδόσεων:

Ίσως να μην είχα τρία διαφορετικά specs. Αυτή τη στιγμή, έχουμε έναν 3-λιτρο με ένα turbo, δύο turbos και τέσσερα turbos, οπότε μάλλον θα είχα μόνο μία λύση με δύο επίπεδα ιπποδύναμης ή κάτι τέτοιο.

Σε γενικές γραμμές, ο άνθρωπος που ηγείται το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της BMW, είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος όσον αφορά στο μέλλον των πετρελαιοκινητήρων και αρκετά ρεαλιστής σχετικά με την διείσδυση των υβριδικών/ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά. Σε κάποια μορφή, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.