Η Porsche δεν σκοπεύει να καταργήσει τιμόνι και πεντάλ!

Την χρονική περίοδο που διανύουμε, εκτός από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων και την μείωση των εκπομπών ρύπων, ένα πράγμα μας απασχολεί. Ποιος προηγείται στον αγώνα της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ποιος επενδύει πού; Σε ποιο επίπεδο βρίσκεται. Τι γίνεται με τη νομοθεσία και ποιος δοκιμάζει την τεχνολογία σε πραγματικές συνθήκες. Υπάρχει όμως μία μερίδα του αγοραστικού κοινού που ενώ θέλει να απολαύσει τα οφέλη της τεχνολογίας, ενδιαφέρεται περισσότερο για την οδηγική απόλαυση. Σε αυτή τη μερίδα απευθύνεται η Porsche όταν δηλώνει, μέσω του επικεφαλής των επιχειρήσεων της στις Η.Π.Α., Klaus Zellmer, ότι:

Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε το τιμόνι, να διατηρήσουμε τα πεντάλ και δυνητικά, να διατηρήσουμε το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων για να έρχεστε σε επαφή με το αυτοκίνητο και να κάνετε όλοι μόνοι σας.

Αλλά οι πελάτες μας πάντοτε τα θέλουν όλα. Θέλουν την δυνατότητα χρήσης ενός αυτόνομου mode αλλά θέλουν να έχουν και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Αυτό θέλουν οι πελάτες της Porsche και κανείς δεν μπορεί να τους αδικήσει. Όλα έχουν την ώρα τους και αυτοί που απολαμβάνουν την αλλαγή ταχυτήτων ενώ το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στην κίνηση, είναι λιγότεροι από ελάχιστοι. Η ουσία είναι να απολαμβάνεις το αυτοκίνητο όταν θέλεις και μπορείς και να το αφήνεις να σε μετακινεί όταν είσαι κουρασμένος ή οι συνθήκες δεν επιτρέπουν κάτι περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι η Porsche μπορεί να φτάσει στο 3ο ή ακόμα και στο 4ο επίπεδο αυτονομίας, αλλά ποτέ στο 5ο. Παράλληλα, μπορεί να εξελίξει διάφορα “εναλλακτικά” συστήματα υποβοήθησης. Οπότε σίγουρα το μέλλον θα έχει ενδιαφέρον.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.