Infiniti Project Black S. Συνδυάζει καταστάσεις

Βασισμένο στο σπορ κουπέ Q60, το “Project Black S” είναι ένα επίτευγμα της μηχανικής που διερευνά πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της  Formula 1, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Το πρωτότυπο ανάπτυξης του Q60 Project Black S,  αντιπροσωπεύει το μέγιστο επίπεδο απόδοσης, τις δυναμικές δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που μπορεί να προσφέρει η Infiniti. Η παγκόσμια πρώτη διπλή υβριδική τεχνολογία, προέρχεται από τη Formula One και έχει σχεδιαστεί ειδικά για το δρόμο, με ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια νέα ναυαρχίδα επιδόσεων. Δείχνει επίσης τη δέσμευση της εταιρίας για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων κινητήρων υψηλής απόδοσης.

Το Project Black S συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της Infiniti. Το μοναδικό “σύστημα ανάκτησης ενέργειας” (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW  που ισοδυναμεί με 563hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 298 kW (400hp / 405ps). Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km σε κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα. Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε  MGU-K (‘K’ σημαίνει ‘kinetic’) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα,  οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου ‘H’ για ‘θερμότητα’), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.

Το πρωτότυπο είναι επίσης το πρώτο όχημα Infiniti με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου ‘by-wire’. Παράλληλα με την ‘by-wire’ επιτάχυνση και τις  αλλαγές ταχυτήτων, καθώς και το ‘by-wire’ Direct Adaptive Steering σύστημα οδήγησης  της Infiniti, το Q60 Project Black S διαθέτει ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση  (BBW). Βελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο και την  πίστα, το νέο σύστημα πέδησης αντικαθιστά τα στάνταρ δισκόφρενα Red Sport 400 του Q60 (διαμέτρου εμπρός 355 mm και πίσω 350 mm),  με νέα δισκόφρενα  κεραμικού άνθρακα και διαμέτρου 380 mm και 360 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.