Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε δραστική μείωση στις εκπομπές CO2.

Αν ήθελες περαιτέρω διευκρινήσεις όσον αφορά στην κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η βιομηχανία αυτοκινήτου στην Ευρώπη, δεν χρειάζεται να ψάξεις περισσότερο από την πρόσφατη ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σχετικά με τις εκπομπές CO2 από επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα. Οι Ευρωπαίοι νομοθέτες, έπειτα από πολύωρη διαβούλευση, ψήφισαν ένα πλαίσιο που θέτει πολύ ψηλά τον πήχη στο συγκεκριμένο θέμα. Ψηλότερα, για την ακρίβεια, από εκεί που τον έθεσε η Κομισιόν.

Απώτερος στόχος είναι η μείωση των εκπομπών CO2 από επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα κατά 40% μέχρι το 2030, ενώ ως ενδιάμεσος στόχος, τέθηκε ένα 20% μέχρι το 2025. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η επιτροπή περιβάλλοντος του Κοινοβουλίου επιθυμούσε μείωση της τάξης του 45% μέχρι το 2030, αλλά το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα δεν υποστήριζε αυτόν τον στόχο εγείροντας ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας. Κάπως έτσι, επετεύχθη ο συμβιβασμός στο ούτως ή άλλως υψηλό, 40% που πρέπει να γίνει εφικτό μέσα στα επόμενα 12 χρόνια!

Τώρα, η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να περάσει από τα κοινοβούλιο των 28 κρατών-μελών τα οποία, όπως μπορείς να φανταστείς, είναι χωρισμένα. Από τη μία, έχουμε τη Γερμανία που φοβάται ότι οι φιλόδοξοι αυτοί στόχοι θα στοιχίσουν θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία και υποστηρίζει την πιο μετριοπαθή πρόταση της Κομισιόν που τοποθετεί τον πήχη στο 30% και από την άλλη, την Γαλλία που επιθυμεί ακόμη υψηλότερους στόχους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.